Amning om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2014

Trekløver(:

NV skriver:

Tror i misforstod mig, og tager det som en klage over at skulle op to gange, men det var ikke meningen. Det skyldes at vores store pige faktisk kunne sove igennem fra 22 hvor hun fik sin sidste amning inden natten til kl 6-7 om morgenen, fra hun blev født, hvor jeg måtte være den "lede" mor og vække hende ved tre tiden om natten pga ømme bryster. Derfor er det helt anderledes at have en baby der kræver en til to amninger om natten hvor hun selv vågner og "beder" om mad. Derfor jeg måtte hører jer om det er normalt at skulle amme to gange om natten når hun er 12 uger.

Det var bestemt heller ikke ment som en anklage eller noget Men det er helt normalt.

Ja babyer kan være meget meget forskellige :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror at det er et appetitspring. 

Også nok også varmen.

Her havde jeg også den første der kun sku spise 1-2 gange pr nat. Det tog højest 10 min pr måltid om natten.

Nr 2 var en lille bab bølle, der gerne ville spise 2-3 gange pr nat, og gerne i længer tid afgangen. Så når man er "van" til noget fra den første, og nr 2 så er helt anderledes, ja så bliver man da lidt overrasket vh stine

Anmeld

11. juni 2014

BinaMor

appetitspring. helt normalt. jeg ammede mellem 2-6 gange pr nat ved begge mine døtre.

Anmeld

11. juni 2014

asff

NV skriver:

Det skam ikke fordi jeg ikke synes jeg er heldig ved der er mange der har det hådt i forhold. Men med vores store skulle jeg kun amme en gang om natten til hun blev ca to mdr. Derefter sov hun fra fra 22 hvor hun blev ammet inden natten, til kl 6-7 hvor hun vågnede og blev ammet igen. 

Det er meget anderledes at have hende her nr to, som vågner en til to gange om natten og igen ved 7 tiden og skal ammes. Havde jo erfaret med den første at natamningen stoppede ved to måneders alderen.

Forstod det heller ikke som en klage Hun har nok bare et appetitspring

Anmeld

11. juni 2014

Anonymo

NV skriver:

Min pige på nu 12 uger startede med at skulle ammes to gange om natten, det ændrede sig da hun blev omkring 8 uger til en gang. 

Nu hun så blevet 12 uger og skal pludselig ammes to gange om natten igen ??? Hvorfor ??? Kan det være varmen der gør hun har brug for flere måltider ??? Det så surt at gå fra en amning til to om natten.

Det kan være et appetitspring altså at hun bare har brug for at produktionen sættes lidt op 

Amning kan ændre sig hele tiden 

Anmeld

11. juni 2014

L&V

NV skriver:

Tror i misforstod mig, og tager det som en klage over at skulle op to gange, men det var ikke meningen. Det skyldes at vores store pige faktisk kunne sove igennem fra 22 hvor hun fik sin sidste amning inden natten til kl 6-7 om morgenen, fra hun blev født, hvor jeg måtte være den "lede" mor og vække hende ved tre tiden om natten pga ømme bryster. Derfor er det helt anderledes at have en baby der kræver en til to amninger om natten hvor hun selv vågner og "beder" om mad. Derfor jeg måtte hører jer om det er normalt at skulle amme to gange om natten når hun er 12 uger.

Ser det bestemt ikke som klagen men det er voldsom flot. Min datter sov os igennem fra 3 måneder. Snildt fra 22-10 så fik vi vores søn og go morgen vi fik en baby. Hvert time til sjældent hvert 3 time hele natten, han er 11mdr nu og spiser stadig 2 gange om natten og vågner klokken pus om morgenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.