Til jer der har blødt og alligevel været gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Man ved aldrig, så tag en test igen om en dag eller to 

Ja det vil jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Tjah.. Jeg havde 2 helt normale menstruationer i starten af graviditeten med min den første.. 
Jeg kunne teste positivt da vi troede jeg var 4+... Da jeg kom til nf var jeg noget længere henne.. Blev rykket 3 uger frem.. Så det kan godt lade sig gøre, tror dog at det hører til sjældenhederne..

Skal lige høre. Havde du ingen symptomer de måneder du blødte og i mellem tiden?

Anmeld

10. juni 2014

Aabye

Anonym skriver:

Skal lige høre. Havde du ingen symptomer de måneder du blødte og i mellem tiden?

Ingen nej.. 
Jeg var dog "syg" ugen op til.. Troede dog det var en omgang mad forgiftning da vi lige var kommet hjem fra portugal, og havde spist en masse forskellige ting dernede.. 

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Ingen nej.. 
Jeg var dog "syg" ugen op til.. Troede dog det var en omgang mad forgiftning da vi lige var kommet hjem fra portugal, og havde spist en masse forskellige ting dernede.. 

Oki. Ja så må det været kommet som en overraskelse at du var så langt henne.

Anmeld

10. juni 2014

Aabye

Anonym skriver:

Oki. Ja så må det været kommet som en overraskelse at du var så langt henne.

Det kan man roligt sige

Anmeld

10. juni 2014

Monski

Anonym skriver:

Vil bare lige høre jer om hvor meget i blødte og hvor lang tid?

Havde testet svagt positiv, men er begyndt nu at bløde. Jeg plejer altid og kunne mærke når mens kommer og have ondt når den er der.

Jeg ved godt at det kan være en bio, men et sted i mig håber dog.

Februar sidste år begyndte jeg at bløde da jeg var i uge 8 og der mistede vi desværre.
Men blev hurtigt gravid igen og nu har vi Hjalte på 5 måneder
- da jeg var gravid med min ældste søn, der blødte jeg som under normal menstruation i 2 måneder. Jeg fik en tidlig scanning da jeg blev meget forvirret over at stå med en positiv test (på daværende tidspunkt var min eks og jeg lige gået fra hinanden så jeg vidste at jeg måtte være længere henne end i hvert fald 6+) og der viste det sig jeg var 15+0

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Februar sidste år begyndte jeg at bløde da jeg var i uge 8 og der mistede vi desværre.
Men blev hurtigt gravid igen og nu har vi Hjalte på 5 måneder
- da jeg var gravid med min ældste søn, der blødte jeg som under normal menstruation i 2 måneder. Jeg fik en tidlig scanning da jeg blev meget forvirret over at stå med en positiv test (på daværende tidspunkt var min eks og jeg lige gået fra hinanden så jeg vidste at jeg måtte være længere henne end i hvert fald 6+) og der viste det sig jeg var 15+0

Hold da op, vildt. Havde du ikke haft nogle symptomer?

Anmeld

10. juni 2014

Rikke S

Anonym skriver:

Vil bare lige høre jer om hvor meget i blødte og hvor lang tid?

Havde testet svagt positiv, men er begyndt nu at bløde. Jeg plejer altid og kunne mærke når mens kommer og have ondt når den er der.

Jeg ved godt at det kan være en bio, men et sted i mig håber dog.

Jeg blødte kun én gang, men det var en kraftig blødning.
Vågnede midt om natten "badet i blod" og da jeg går ud på toilettet, fortsætter blodet med at løbe ud af mig. Det aftog ud på morgenen, men stoppede først 3 dage senere

Anmeld

11. juni 2014

Anonym trådstarter

Rikke S skriver:

Jeg blødte kun én gang, men det var en kraftig blødning.
Vågnede midt om natten "badet i blod" og da jeg går ud på toilettet, fortsætter blodet med at løbe ud af mig. Det aftog ud på morgenen, men stoppede først 3 dage senere

Oki vildt og ingen forklaring på hvad det var?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.