Til jer der har blødt og alligevel været gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
28 svar
1 synes godt om
9. juni 2014

Anonym trådstarter

Vil bare lige høre jer om hvor meget i blødte og hvor lang tid?

Havde testet svagt positiv, men er begyndt nu at bløde. Jeg plejer altid og kunne mærke når mens kommer og have ondt når den er der.

Jeg ved godt at det kan være en bio, men et sted i mig håber dog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Aabye

Tjah.. Jeg havde 2 helt normale menstruationer i starten af graviditeten med min den første.. 
Jeg kunne teste positivt da vi troede jeg var 4+... Da jeg kom til nf var jeg noget længere henne.. Blev rykket 3 uger frem.. Så det kan godt lade sig gøre, tror dog at det hører til sjældenhederne..

Anmeld

9. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Havde testet svagt positiv, men er begyndt nu at bløde. Jeg plejer altid og kunne mærke når mens kommer og have ondt når den er der.

Jeg blødte da jeg var ca 13 uger henne, men det var en del frisk blod og det varede ca 1 weekend. 

Anmeld

9. juni 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg blødte da jeg var ca 13 uger henne, men det var en del frisk blod og det varede ca 1 weekend. 

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Tjah.. Jeg havde 2 helt normale menstruationer i starten af graviditeten med min den første.. 
Jeg kunne teste positivt da vi troede jeg var 4+... Da jeg kom til nf var jeg noget længere henne.. Blev rykket 3 uger frem.. Så det kan godt lade sig gøre, tror dog at det hører til sjældenhederne..

Ja har hørt det sker sjældent. Min mens plejer og varer 5 dage. Sidste mens varede 3 dage hvor af den ene blødte jeg som en normal mens. Og så har jeg siden 3+ kunne få en mega svag streg og den har bare ikke ville blive tydligere, gik så to dage over tid og tænkte yes så er jeg nok en af dem der tester sent, men så begyndte jeg at bløde her til eftermiddag.

Må bare se hvor meget og hvor mange dage det bliver til.

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Oki. Tænkte mere på lige i starten af en graviditet. Men udtrykte mig vist ikke klart nok.

Tak for svar alligevel.

Anmeld

9. juni 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ja har hørt det sker sjældent. Min mens plejer og varer 5 dage. Sidste mens varede 3 dage hvor af den ene blødte jeg som en normal mens. Og så har jeg siden 3+ kunne få en mega svag streg og den har bare ikke ville blive tydligere, gik så to dage over tid og tænkte yes så er jeg nok en af dem der tester sent, men så begyndte jeg at bløde her til eftermiddag.

Er den ikke blevet svagere så? en test der ikke udvikler sig er som oftes ikke alt for gode tegn desværre... 

Anmeld

9. juni 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Er den ikke blevet svagere så? en test der ikke udvikler sig er som oftes ikke alt for gode tegn desværre... 

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Har faktisk ikke taget en i dag.

Men nej den blev aldrig svagere og heller ikke tydligere.
Ved godt at det ikke er godt tegn, men et sted i mig håber dog.

Anmeld

9. juni 2014

MetteS81

Da jeg første gang stod med en positiv test blev jeg overrasket, for havde jo lige haft menstraution! Den var godt nok ikke lige så kraftig som normalt, men jeg troede egentlig ikke jeg var blevet gravid i den omgang. Havde dog temmelig ømme bryster, så derfor tog jeg testen  derefter blødte jeg 2 gange de næste 2 mdr...altså der, hvor jeg normalt ville have haft menstraution. Kroppen skulle vist lige vænne sig til at jeg var gravid. Endte med at få en skøn datter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.