Ligamentsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. juni 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen der vil forklare/beskrive hvordan ligamentsmerter føles? 

Er det bare ligesom mens smerter? Sidder de samme sted som mens smerter eller sidder de mere i underlivet?(mine mens smerter trækker sig op i maven) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Chevro

Mine var grunden til jeg fandt ud af jeg var gravid for aller første gang :-)

Jeg havde simpelthen så ondt hver gang jeg rejste mig op, i lysken og op Omkring æggestokkene. Som om der var noget galt. Man kniber sig lige sammen, når det sker. For av

Men jeg havde det konstant!! Og når jeg satte mig ned, fik ondt i lenden, så det var den rene elendighed ;-)

Anmeld

9. juni 2014

Chevro

Jeg havde simpelthen så ondt hver gang jeg rejste mig op, i lysken og op Omkring æggestokkene. Som om der var noget galt. Man kniber sig lige sammen, når det sker. For av

Men jeg havde det konstant!! Og når jeg satte mig ned, fik ondt i lenden, så det var den rene elendighed ;-)

Anmeld

9. juni 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Jeg har det på samme måde! Og får ondt i lænden når jeg ligger for længe  

hvor langt var du henne da du opdagede og hvor længde gik der fra du fik ondt til du testede (bare ca, hvis du kan huske det) 

Anmeld

9. juni 2014

Chevro

Anonym skriver:

Jeg har det på samme måde! Og får ondt i lænden når jeg ligger for længe  

hvor langt var du henne da du opdagede og hvor længde gik der fra du fik ondt til du testede (bare ca, hvis du kan huske det) 

Jamen jeg gik til lægen / for havde seriøst ingen ide om en graviditet! Og hun grinte lidt af mig hehe.. Da jeg fortalte hvor jeg havde ondt..

Og spurte om jeg havde taget en g-test, øh nej? ;-)

Efter 2 min kom hun tilbage me et ret klart positivt svar!

Da regnede de på 6+ men da jeg så kom til NF, rykkede de mig knap 14 dage tilbage. Så jeg havde åbenbart symptomer allerede i de første uger! :/ Synes jeg var lidt vildt!

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.