Marts 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

Henriette72

Nansen skriver:

Ja, jeg vil da også godt være med. Jeg er efter egne beregninger sat til den 18. marts 2010, men skal også lige have en mere sikker dato efter nakkefold den 11. september. Er der nogen af jer hvor det er anden gang? Det er det for mig.

Det er også 2. gang for mig (eller rettere sagt 4. gang, men der er ikk kommet noget ud af det 2 gange)
Jeg har termin d. 14 marts. 17 dage før min datter bliver 3 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Susanne79

Så må jeg hellere melde mig under fanen. Lægen har sat terminen til d. 8. marts.

Anmeld

26. august 2009

fru danmark

Melder mig også under fanan med d. 4 marts

Anmeld

26. august 2009

Misso

hej piger,,,,,,,,,,,,
 jeg har lige oprettet mig herind,, det er dejligt og se så mange som har termin på samme tidspunkt.

jeg har også termin i marts 2010 og det glæder jeg mig til,,,  har en datter i forvejen på 5 år. og hun glæder sig også til vores lille baby kommer...

jeg hedder maya, bor i aalborg, er gift og har som sagt en pige ...

håber vi kommer til at hygge sammen

Anmeld

31. august 2009

eenberg

Hej..

Jeg har termin den 14/3-10..skal til NF på Mandag...Det er mit 3. barn..puha jeg har en del kvalme og er træt hele tiden...lidt hårdt når jeg har mine to skønne piger også..men de glæder sig helt vild.. Og farmand må jo bare løbe lidt mere end han plejer..

jeg har aldrig været med i en netmødregruppe...men nu er det sidste gang..så skal da også lige have det med også..

Glæder mig til at følge jer andre.

mvh karina

Anmeld

31. august 2009

lisbethita

Hep hep...jeg ville bare lige skrive, at jeg også har termin i marts 2010. Jeg har 15 marts, som blev rykket fra min første termin, der var 19 marts.

Jeg er enig med dig - det er bare med at få sat gang i debatten og se, hvem der egentlig har termin ca. samme tid som en selv! Godt initiativ :-)

Glæder mig også til at følge jer :-)

KH Lisbeth, 12 + 0

Anmeld

7. september 2009

liv09

Hejsa.

Så vil jeg da også være med. Har termin d. 7/3 oprindeligt d. 9 men blev rykket til nakkefold. Det her er nr 2. Jeg har en datter der bliver 3 d. 26. sep. Glæder mig, men ville ønske at man ikke skulle være så ødelagt

Hilsen Lisbeth 14+3 (mener jeg)

Anmeld

28. september 2009

Mor til L&S

Hejsa

Også miiig  Jeg har termin d. 30 marts 2010 og det er vores første barn. Vi bor i Sønderjylland - haderslev.

Anmeld

5. november 2009

frk andreasen

Er der andre herinde, som har termin i marts-måned 2010? Det har jeg, og det kunne da være hyggeligt at "følge" andre, som er ligeså langt henne, som en selv

hej jeg har termin i marts D. 21

det er mit 2 barn jeg venter.

jeg har en datter fra 4 marts 07. hun hedder Jasmin

det er et rent tilfælde at jeg har termin i marts månede igen..

tanja fra viborg

20+4

Anmeld

20. november 2009

Dinosmølf

Hey alle sammen

Jeg har termin den 30 marts. Og jeg venter en dreng, jeg har to piger i forvejen, på 10 og 7 år.. Så det bliver dejligt at får en dreng,  

Der er nogle er siger at det er nemmer med drenge end piger passer det  

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.