Marts 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

mrsolsen

Jeg har også termin i Marts - pt. den 20. Marts  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Sara.

Tror måske jeg ender i marts mdr, men er usikker da min termin er MEGET usikker.... så får termin afvide til min første scanning. Lægen siger den kan ligge fra sidst feb. til start april.... så nu er jeg lige lidt interesseret i at vide hvornår i kunne teste positiv? hva dato? så kan jeg jo i forhold til det se lidt hvor jeg ligger...... en lille bitte smule

Anmeld

16. august 2009

rup

mrsolsen skriver:

Jeg har også termin i Marts - pt. den 20. Marts  

Hej
Jeg har også termin i marts, lægen sagde den 5. marts. Skal til den første scanning mandag den 24 august  og glæder mig helt vildt, men er også meget nervøs.
Hilsen Rikke 11+2

Anmeld

16. august 2009

ghm

lærkes_mor skriver:

Tror måske jeg ender i marts mdr, men er usikker da min termin er MEGET usikker.... så får termin afvide til min første scanning. Lægen siger den kan ligge fra sidst feb. til start april.... så nu er jeg lige lidt interesseret i at vide hvornår i kunne teste positiv? hva dato? så kan jeg jo i forhold til det se lidt hvor jeg ligger...... en lille bitte smule

jeg testede dagen efter forventet minstration, og det var også første minstration efter jeg var stoppet med p-piller. så der var gevindst efter første forsøg

Anmeld

16. august 2009

Sara.

ghm skriver:

jeg testede dagen efter forventet minstration, og det var også første minstration efter jeg var stoppet med p-piller. så der var gevindst efter første forsøg

Må jeg spørger om datoen du testede positiv?  men tillykke.. og så i første forsøg - sejt

Anmeld

16. august 2009

ghm

lærkes_mor skriver:

Må jeg spørger om datoen du testede positiv?  men tillykke.. og så i første forsøg - sejt

det gjore jeg den 3. august. var tilfældigvis hos gynækolog den dag.... han sagde min slimsæk i livmoderen var større end ellers. så gik jeg hjem og lavede en test og bingo ...

Anmeld

16. august 2009

ghm

ghm skriver:

det gjore jeg den 3. august. var tilfældigvis hos gynækolog den dag.... han sagde min slimsæk i livmoderen var større end ellers. så gik jeg hjem og lavede en test og bingo ...

det er min 3. graviditet.... og jeg føler mig længere i forløbet  end jeg er .... fordi kroppen reagere hurtigere ....

Anmeld

16. august 2009

Dictes mor

MIn termin er meget sikker, for jeg er blevet gravid via kunstig befrugtning efter mange år forsøg, så vi ved præcis hvilken dag der var ægløsning, samt hvilken dag jeg blev befrugtet  Så det er en lidt sjov historie

Anmeld

16. august 2009

Karo

Ja jeg hopper også lige med på vognen for dem med termin i marts 2010. Jeg har termin d. 13 Marts, men jeg er ikke blevet scannet endnu, så den bliver nok rykket lidt.

Anmeld

17. august 2009

Nansen

Ja, jeg vil da også godt være med. Jeg er efter egne beregninger sat til den 18. marts 2010, men skal også lige have en mere sikker dato efter nakkefold den 11. september. Er der nogen af jer hvor det er anden gang? Det er det for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.