Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøllen skriver: Manden og jeg har været lidt kreative. Og er så tilfreds med resultatet . En ide knægten havde fundet på nettet , og manglende en løsning til krydderurter . Syntes det er blevet så fint - hænger lige udenfor terrassendøren ( fra køkkenet )
Manden og jeg har været lidt kreative. Og er så tilfreds med resultatet . En ide knægten havde fundet på nettet , og manglende en løsning til krydderurter .
Syntes det er blevet så fint - hænger lige udenfor terrassendøren ( fra køkkenet )
Ser super smart ud Hvilke lækre krydderurter har I så?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babydrøm skriver: Ser super smart ud Hvilke lækre krydderurter har I så?
Tak - syntes selv det er smart
har alm persille , bredbladet persille , mynte , timian , oregano, basilikum , 2 chili planter
FEdt hvordan har i lavet det?
Manden købte rå hylder som jeg har givet olie . Derefter har han lavet huller til snor og Potter . Hylderne er " stoppet " med strips .
Faktisk meget nemt at lave . Der ligger en video på youtube
Super fed ide
Aalborg_Pigen skriver: Super fed ide
Tak
bøllen skriver: Tak - syntes selv det er smart har alm persille , bredbladet persille , mynte , timian , oregano, basilikum , 2 chili planter
Lækkert
Loa skriver: Wow! Det er da en vildt sød idé Den skal jeg vist lige overveje om jeg skal låne
Wow! Det er da en vildt sød idé Den skal jeg vist lige overveje om jeg skal låne
Tak . Syntes selv ideen var så god og anderledes
bøllen skriver: Tak . Syntes selv ideen var så god og anderledes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128