Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manden og jeg har været lidt kreative. Og er så tilfreds med resultatet . En ide knægten havde fundet på nettet , og manglende en løsning til krydderurter .
Syntes det er blevet så fint - hænger lige udenfor terrassendøren ( fra køkkenet )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super smart! Vh stine
hold da op søde det er skisme da mega smart og det ser super godt ud
StineW79 skriver: Super smart! Vh stine
Tak , syntes også det var super smart.
og meget nemt at lave
B&J skriver: hold da op søde det er skisme da mega smart og det ser super godt ud
Tak søde O viste mig det på nettet, syntes var så fint og anderledes. Fylder ikke alverdens, pynter og dufter godt når vi sidder på terrassen . Og tilmed nemt at lave.
bøllen skriver: Tak søde O viste mig det på nettet, syntes var så fint og anderledes. Fylder ikke alverdens, pynter og dufter godt når vi sidder på terrassen . Og tilmed nemt at lave.
jaaa det dufter fantastisk og så lækkert med friske krydderurter
Det er skisme da MØG smart!!!
Tror altså jeg vil låne den ide
Er lige flyttet i hus, og selve haven med urter samt rabarber/kartofler ligner noget der er løgn!!!! (Læs:skal jævnes med jorden).
Så det er da ski smart den der!!
Bshizzle skriver: Det er skisme da MØG smart!!! Tror altså jeg vil låne den ide Er lige flyttet i hus, og selve haven med urter samt rabarber/kartofler ligner noget der er løgn!!!! (Læs:skal jævnes med jorden). Så det er da ski smart den der!!
Tak ja syntes også det er super smart Fylder jo ikke alverdens, syntes det ser godt ud på en anderledes måde.
Du snupper bare. Der er en video på youtube , hvor man kan se hvordan . Ikke at det er svært men han har mange andre gode ideer. Ved desværre ikke hvad han hedder.
Chris86 skriver: Bum! Den ide napper jeg lige.. Har LÆNGE efterlyst en fed ide, da jeg ik gider ha naboen katte osv til at hoppe rundt i urterne
Bum! Den ide napper jeg lige.. Har LÆNGE efterlyst en fed ide, da jeg ik gider ha naboen katte osv til at hoppe rundt i urterne
Super Dejligt andre kan bruge ideen syntes selv det er smart
Aghh her render naboens katte også i vores højbed og bruger det som kattebakke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128