fornuftig vægt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2014

Kay

Sunsmile skriver:

Ja Is skal der være plads til engang imellem, i det her dejlige vejr

Ja det skal der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Moma

Godt gået!

Jeg kan slet ikke komme mig over, at du allerede er så langt henne 

Anmeld

9. juni 2014

LinLin

Kay skriver:

Det er da også fint med din vægt ik?

Det ved jeg faktisk ikke... tror bare det er det der med der står noget > 60 kg....

Første gang tog jeg 11 kg på.

Anden gang havde jeg taget 15 kg på en måned før termin (og stoppede derefter med at veje mig,da jeg så vejede > 70 kg)

Så... Det er vel ikke anderledes end de andre gange - og der er de da kommet af igen

Anmeld

9. juni 2014

BigHope13

Kay skriver:

ja har jo pco, og har sukkersyge i familien... i min 1. graviditet tog jeg 35 kg på  og havde ikke tabt det hele inden jeg blev gravid igen... 

men denne gang skal jeg ikke tage så meget på!!

jeg bliver fulgt at diætist og har været til tjek inde hos en læge på herlev for at undgå at ende i samme situation og evt graviditets diabetes...  skal til 2 sukkerbelastnings test og må højest tage 6-8 kg. på fra min start vægt 

troede det ville blive umuligt!

men...

start vægt: 105 kg 

11+3: 100 kg.

14+5: 98 kg.

21+6: 97 kg.

min diætist og egen læge er fint tilfredse, baby pigen vokser som hun skal, og har det fint... og jeg spiser sundt men også lidt hygge spisning... men jeg spiser ikke store mængder, mange små måltider og er total stolt... 

har tænkt mig at fortsætte som jeg gør... sulter jo ik mig elv spiser bare fornuftigt og går ture... men med 8 tabte kg. + de 8 jeg må tage på må jeg fra nu af tage 16 kg. på... 

regner ikke med at jeg fortsat kan tabe mig... for den lille kommer jo til at veje og fylde mere og mere... men sys nu alligevel jeg er ret så sej og er glad for at jeg ikke skal tabe lige så meget bagefter 

med elna havde jeg taget 14 kg på på nuværende tidspunkt 

Hvor er du bare sej hold op hvor lyder det bare dejligt

Anmeld

9. juni 2014

Kay

Moma skriver:

Godt gået!

Jeg kan slet ikke komme mig over, at du allerede er så langt henne 

Tak og nej tiden går... 

Anmeld

9. juni 2014

Kay

LinLin skriver:

Det ved jeg faktisk ikke... tror bare det er det der med der står noget > 60 kg....

Første gang tog jeg 11 kg på.

Anden gang havde jeg taget 15 kg på en måned før termin (og stoppede derefter med at veje mig,da jeg så vejede > 70 kg)

Så... Det er vel ikke anderledes end de andre gange - og der er de da kommet af igen

Ja ok  

Anmeld

9. juni 2014

Kay

BigHope13 skriver:

Hvor er du bare sej hold op hvor lyder det bare dejligt

Er også rigtig glad 

Anmeld

9. juni 2014

Fumbo

Jeg kan heller ikke spise så meget længere, der er slet ikke plads

Har dog "desværre" ingen madlede og har heller ikke haft det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.