fornuftig vægt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
17 svar
29 synes godt om
9. juni 2014

Kay

ja har jo pco, og har sukkersyge i familien... i min 1. graviditet tog jeg 35 kg på  og havde ikke tabt det hele inden jeg blev gravid igen... 

men denne gang skal jeg ikke tage så meget på!!

jeg bliver fulgt at diætist og har været til tjek inde hos en læge på herlev for at undgå at ende i samme situation og evt graviditets diabetes...  skal til 2 sukkerbelastnings test og må højest tage 6-8 kg. på fra min start vægt 

troede det ville blive umuligt!

men...

start vægt: 105 kg 

11+3: 100 kg.

14+5: 98 kg.

21+6: 97 kg.

min diætist og egen læge er fint tilfredse, baby pigen vokser som hun skal, og har det fint... og jeg spiser sundt men også lidt hygge spisning... men jeg spiser ikke store mængder, mange små måltider og er total stolt... 

har tænkt mig at fortsætte som jeg gør... sulter jo ik mig elv spiser bare fornuftigt og går ture... men med 8 tabte kg. + de 8 jeg må tage på må jeg fra nu af tage 16 kg. på... 

regner ikke med at jeg fortsat kan tabe mig... for den lille kommer jo til at veje og fylde mere og mere... men sys nu alligevel jeg er ret så sej og er glad for at jeg ikke skal tabe lige så meget bagefter 

med elna havde jeg taget 14 kg på på nuværende tidspunkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

Sunsmile

Kay skriver:

ja har jo pco, og har sukkersyge i familien... i min 1. graviditet tog jeg 35 kg på  og havde ikke tabt det hele inden jeg blev gravid igen... 

men denne gang skal jeg ikke tage så meget på!!

jeg bliver fulgt at diætist og har været til tjek inde hos en læge på herlev for at undgå at ende i samme situation og evt graviditets diabetes...  skal til 2 sukkerbelastnings test og må højest tage 6-8 kg. på fra min start vægt 

troede det ville blive umuligt!

men...

start vægt: 105 kg 

11+3: 100 kg.

14+5: 98 kg.

21+6: 97 kg.

min diætist og egen læge er fint tilfredse, baby pigen vokser som hun skal, og har det fint... og jeg spiser sundt men også lidt hygge spisning... men jeg spiser ikke store mængder, mange små måltider og er total stolt... 

har tænkt mig at fortsætte som jeg gør... sulter jo ik mig elv spiser bare fornuftigt og går ture... men med 8 tabte kg. + de 8 jeg må tage på må jeg fra nu af tage 16 kg. på... 

regner ikke med at jeg fortsat kan tabe mig... for den lille kommer jo til at veje og fylde mere og mere... men sys nu alligevel jeg er ret så sej og er glad for at jeg ikke skal tabe lige så meget bagefter 

med elna havde jeg taget 14 kg på på nuværende tidspunkt 

Tillykke, det er sku godt gået

Håber du kan holde diæten hele vejen, det er jo mega dejligt for dig at du så ikke har så meget at tabe når dit lille vidunder er kommet til verden

Anmeld

9. juni 2014

Kay

Sunsmile skriver:

Håber du kan holde diæten hele vejen, det er jo mega dejligt for dig at du så ikke har så meget at tabe når dit lille vidunder er kommet til verden

ja det er rigtig dejligt selvom jeg ikke altid holder den 100% er nød til at spise en is i dette skønne vejr  

Anmeld

9. juni 2014

Mor til F

Du er sgu sej! godt gået. 

Anmeld

9. juni 2014

LinLin

Sejt

Jeg har taget 6 kg på nu (22+6)
(Startvægt 56 kg....)

Anmeld

9. juni 2014

Fumbo

Syntes også det er vildt flot

Du kan virkelig være stolt af dig selv og tænker at så kommer det også lettere når du har født lige at få smidt de der sidst kg

Og der skal også være plads til fx en is af og til

Er selv en af dem der skal være obs på min vægt og har kunnet nøjes med, indtil nu, knap 6 kg og er 32+6 i dag. Og det har været med lidt af det samme som du har gjort.

Gået lidt længere ture med hundene og spist sundt - det meste af tiden

Anmeld

9. juni 2014

Sunsmile

Sunsmile skriver:

Ja Is skal der være plads til engang imellem, i det her dejlige vejr

Anmeld

9. juni 2014

Kay

BabyFreia skriver:

Du er sgu sej! godt gået. 

Tak

Anmeld

9. juni 2014

Kay

LinLin skriver:

Sejt

Jeg har taget 6 kg på nu (22+6)
(Startvægt 56 kg....)

Det er da også fint med din vægt ik?

Anmeld

9. juni 2014

Kay

Fumbo skriver:

Syntes også det er vildt flot

Du kan virkelig være stolt af dig selv og tænker at så kommer det også lettere når du har født lige at få smidt de der sidst kg

Og der skal også være plads til fx en is af og til

Er selv en af dem der skal være obs på min vægt og har kunnet nøjes med, indtil nu, knap 6 kg og er 32+6 i dag. Og det har været med lidt af det samme som du har gjort.

Gået lidt længere ture med hundene og spist sundt - det meste af tiden

Her er det også det meste af tiden, :p men syntes bare også at jeg bliver hurtigere mæt end før jeg blev gravid... portionerne er blevet mindre og oftere... og sådan var det ik sidst

Har også stadigt en smule madlede, mod bacon og sovs og andet fedtet så det hjælper nok en del på at holde mig til det sunde :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.