Vogn til pseudotvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2014

FogL

Mama85 skriver:

Hej piger. Der er godt nok en anden tråd der kører lige nu ang. Vogne til tvillinger, men ville ikke lige crashe mig ind på den med min lidt anden problemstilling. Jeg har nemlig en dreng på 9 mdr, og når han bliver 1 år kommer lillebrøster til, og der vil jeg have et behov for en søskendevogn. Jeg har kigget lidt på Bugaboo donkey, og en enkelt ABC- vogn som jeg ikke kan huske modelnavnet på, forskellen på de 2 er at bugaboo er en "bred" vogn og ABC'en er lang, hvilken er mest anvendelig og har I nogle erfaringer med disse mærker (og gerne andre modeller end den nævnte) eller helt andre gode søskendevpgne? 

Bugabooen er ikke bred i forhold til andre side-by-side vogne - tværtimod!

Synes den er så lækker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2014

mit1barn

Glemte lige at skrive at Bugaboo kun er 60 cm. når den er mono (et barn) og 74 cm. når den er dou (to børn):-)

Anmeld

10. juni 2014

Mama85

mit1barn skriver:

Jeg henter nogle gange min venindes piger fra vuggestue (8 mdr. og 2,5 år) og den er så lækker at køre med. Du kan manøvre den med en hånd, og så vidt jeg har fået fortalt har hun endnu ikke haft et pumteret dæk.

Jeg vil selv gerne have den vogn, og kan klart anbefale den (selvom jeg ikke har den endu.) Det er mange penge for en vogn, men den holder godt og er lækker:-)

Ok, ja, du siger noget om dækkene,  det skal jeg også være obs på, har kun punkteringsfrie både i den alm. Og kombivogn vi har nu  indtil videre er det vist favoritten..glemte at skrive at budgetten er ubegrænset, så "mange penge for en vogn" er ikke et problem.

Anmeld

10. juni 2014

Mama85

Freyjasmor skriver:

Bugabooen er ikke bred i forhold til andre side-by-side vogne - tværtimod!

Synes den er så lækker!

Fylder den meget sammenklappet? 

Anmeld

14. juni 2014

(august)

Mama85 skriver:

Tak for input den ser også ok ud, fylder den meget når den er klappet sammen? Andre fordele/ulemper ved denne vogn?

Stellet fylder lidt men sæderne kan ligger oveni hinanden, så synes ikke det var så slemt. 

Anmeld

14. juni 2014

Kløver

Mama85 skriver:

Tak for input den ser også ok ud, fylder den meget når den er klappet sammen? Andre fordele/ulemper ved denne vogn?

Vi har den og er fantastisk. Den fylder intet foldet sammen og kan bruges både som enkelt og dobbelt, med lift og sæde og komme ind over alt

Anmeld

14. juni 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi havde en baby jogger tvilingeklapvogn til vores børn. Der er 17 mdr. imellem dem. Vi var rigtig glade for den. Den kunne komme ind alle steder og fyldte ikke så meget når den var klappet sammen.

http://www.pixizoo.dk/babyjogger-city-mini-gt-dobb el-sort-gra-klapvogn.html

Anmeld

14. juni 2014

Lukas&Liam<3

Vi venter på at få vores babyjogger City select hjem

Anmeld

14. juni 2014

Mama85

Maja84 skriver:

Vi har den og er fantastisk. Den fylder intet foldet sammen og kan bruges både som enkelt og dobbelt, med lift og sæde og komme ind over alt

Jeg er i hvertfald 80% sikker på at det bliver den, så tak for et godt input  

Anmeld

14. juni 2014

Mama85

MoarHvidovre skriver:

Vi havde en baby jogger tvilingeklapvogn til vores børn. Der er 17 mdr. imellem dem. Vi var rigtig glade for den. Den kunne komme ind alle steder og fyldte ikke så meget når den var klappet sammen.

http://www.pixizoo.dk/babyjogger-city-mini-gt-dobb el-sort-gra-klapvogn.html

Kender ikke så meget til det mærke, det kunne være at der skal kigges lidt nærmere på den  Tak for input 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.