Vogn til pseudotvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.182 visninger
27 svar
6 synes godt om
9. juni 2014

Mama85

Hej piger. Der er godt nok en anden tråd der kører lige nu ang. Vogne til tvillinger, men ville ikke lige crashe mig ind på den med min lidt anden problemstilling. Jeg har nemlig en dreng på 9 mdr, og når han bliver 1 år kommer lillebrøster til, og der vil jeg have et behov for en søskendevogn. Jeg har kigget lidt på Bugaboo donkey, og en enkelt ABC- vogn som jeg ikke kan huske modelnavnet på, forskellen på de 2 er at bugaboo er en "bred" vogn og ABC'en er lang, hvilken er mest anvendelig og har I nogle erfaringer med disse mærker (og gerne andre modeller end den nævnte) eller helt andre gode søskendevpgne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

LJMNA

Jeg har svaret i den anden tråd trods mine er pseudotvillinger med 11 mdr forskel. Kender ikk de vogne du nævner men vi startede med en bred emmaljunga og det gik ikk, så vi skiftede den brugte brede vogn ud med en ny lækker lang emmaljunga model så jeg nemmere ku komme rundt og ungerne var/er delt op. 

Så vi lidt delen ud når den lille har behov for klapvogn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2014

Mama85

Ja, Emmaljunga er jeg også åben for, dog vil jeg helst have at de ikke sidder/ligger ovenpå hinanden, vil gerne kunne se dem begge (især hvis det er muligt i en "lang" model er det at foretrække) hvad hedder din model? Synes nemlig at jeg kun kunne finde brede Emmaljungaer..pg mange tak for input 

Anmeld

9. juni 2014

LJMNA

Den hedder emmaljunga super viking, det er en hel ny 2014 model, måske derfor du ikk har kunne finde den som nemt

Man kan ogs få den i "bred" model men der er liggemålet i liften mindre

Anmeld

10. juni 2014

Mama85

LJMNA skriver:

Den hedder emmaljunga super viking, det er en hel ny 2014 model, måske derfor du ikk har kunne finde den som nemt

Man kan ogs få den i "bred" model men der er liggemålet i liften mindre

Ja, ok..har set viking-modellen i bred udgave men er alle deres "lange" modeller som din? Altså i "etager" kan nemlig ikke finde andre..

Anmeld

10. juni 2014

(august)

Vi havde en fra Baby jogger City Select, den var fantastisk. 

Anmeld

10. juni 2014

Mama85

(august) skriver:

Vi havde en fra Baby jogger City Select, den var fantastisk. 

Tak for input den ser også ok ud, fylder den meget når den er klappet sammen? Andre fordele/ulemper ved denne vogn?

Anmeld

10. juni 2014

mit1barn

Bugaboo Donkey Duo:-) Kig på vognen  KLIK HER 

Anmeld

10. juni 2014

Mama85

mit1barn skriver:

Bugaboo Donkey Duo:-) Kig på vognen  KLIK HER 

Den har jeg kig på  Erfaringer med den?

Anmeld

10. juni 2014

mit1barn

Mama85 skriver:

Den har jeg kig på  Erfaringer med den?

Jeg henter nogle gange min venindes piger fra vuggestue (8 mdr. og 2,5 år) og den er så lækker at køre med. Du kan manøvre den med en hånd, og så vidt jeg har fået fortalt har hun endnu ikke haft et pumteret dæk.

Jeg vil selv gerne have den vogn, og kan klart anbefale den (selvom jeg ikke har den endu.) Det er mange penge for en vogn, men den holder godt og er lækker:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.