Hvordan var din kvalme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.852 visninger
20 svar
1 synes godt om
8. juni 2014

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, så ønsker jeg at høre fra jer hvor i fik kvalme tidlig i graviditeten.

hvor slem var kvalmen i uge?

uge 5 ?

uge 6 ?

uge 7 ?

uge 8 ?

:-) og hvor længe varet den ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

stm2812

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, så ønsker jeg at høre fra jer hvor i fik kvalme tidlig i graviditeten.

uge 5 ?

uge 6 ?

uge 7 ?

uge 8 ?

Har haft konstant kvalme siden uge 5. Fra uge 7 begyndte jeg at kaste op om morgenen også. Er nu i uge 11 uden nogen som helst forbedring.

sidste graviditet kastede jeg op 5-6 gange om dagen fra uge 5 til omkring uge 21.

Anmeld

8. juni 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Har haft konstant kvalme siden uge 5. Fra uge 7 begyndte jeg at kaste op om morgenen også. Er nu i uge 11 uden nogen som helst forbedring.

sidste graviditet kastede jeg op 5-6 gange om dagen fra uge 5 til omkring uge 21.

ej stakkels dig! :/ Håber det snart er over

Men ikke lige det man har lyst til at høre

Anmeld

8. juni 2014

L&V

Jeg havde konstant kvalme fra uge 6-23 pause fra 23-30 også kvalme fra 30-40 nogle dage var det kun voldsom kvalme andre dage med opkast

Anmeld

8. juni 2014

Victoria2013

Jeg havde slet ikke kvalme på noget tidspunkt i graviditeten - heller ikke i starten

Anmeld

8. juni 2014

tweety2060

Kvalme og opkastninger x mange fra uge 4 og er desværre stadig en en dagligdags ting.... Er 31. Uge nu.... Og tænker det fortsætter til fødsel...

Anmeld

8. juni 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

uge 5 ?

uge 6 ?

uge 7 ?

uge 8 ?

Første graviditet havde jeg kvalme fra uge 6-10 uden opkast. Her anden gang havde jeg konstant kvalme og opkast ind imellem fra uge 6-20 Det var så slemt at jeg måtte sygemelde mig. Da jeg kom til uge 30 og frem til nu uge 36 har jeg stort set kvalme hver morgen, men det forsvinder op af formiddagen.. Håber ikke din graviditet ender sådan

Anmeld

8. juni 2014

Mama85

Da jeg ventede min første, havde jeg kvalme og opkast (hele døgnet) fra nærmest da hun blev undfanget, til den dag hun blev født..  Da jeg ventede nummer 2 var det ikke så galt,  der var det værst om morgenen hvor jeg havde kvalme og opkast, dog under hele gravidteten. Nu venter jeg nummer 3, og det er væsentlig bedre, og egentlig havde jeg kun kvalme og opkast de første 8 uger, og er nu i uge 25, helt uden de gener

Anmeld

9. juni 2014

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

uge 5 ?

uge 6 ?

uge 7 ?

uge 8 ?

Jeg havde kvalme/opkast konstant fra uge 3 til uge 34 + hvor min datter blev født.
Jeg havde det vitterligt som grumme tømmermænd i alle disse uger

Anmeld

9. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

uge 5 ?

uge 6 ?

uge 7 ?

uge 8 ?

Kvalmen startede for mig i uge 5 og varede helt indtil uge 20. Dog toppede den i uge 9-10-11 hvor jeg absolut intet kunne. Ikke engang et glas vand kunne jeg holde nede. 

Fra uge 11 og frem til uge 19 gik jeg med seaband hvilket hjalp nok til at jeg kunne passe min skole igen. Uge 20 var der så lidt at jeg droppede armbåndet. 

Dog har jeg siden uge 26 haft kvalme on/off og opkastninger en gang imellem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.