Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mullemus86 skriver:Ihh, tillykke med den fine scanning -og dejlige risiko-vurdering..!Bare så skønt at se bebs igen, ikke? Nu er der jo endelig rigtig noget at se-Jeg har ligesom dig en drenge-følelse.. Skal til MD på tirsdag, så håber at se, om den holder stik.. Men, hvor får man egentlig den følelse fra??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rollo skriver:Tillykke med det flotte resultat Og sikke en fin lille mave du har fået dig - er det ikke skønt??!!KhJette 8+1 som også snart gerne vil scannes for 1 gang....
Rikke skriver:Hvor er det dejligt at det gik godt og at du fik sådan nogle fine talKæmpe oplevelse, ikk?Var Daniel så med til scanningen? Synes jeg jeg kan fornemme udfra din beskrivelse. Har han vænnet sig til tanken om at han skal være far?Kan godt være der er noget jeg ikke lige har fået læst med herinde fra
Caroline86 skriver:ja, han var med..han har ikke helt fundet ud af det endnu, men i det mindste forsøger han..han valgte selv at han ville med, og han synes det var spændende... han er ikke meget for at indrømme det,men han føler jo lidt for den lille trold
Rikke skriver:Det er jeg glad for at høreSå er han da blødt lidt op, lyder det til. Mon ikke han nok skal blive en super far?
Nanna1985 skriver:Årh hvor dejligt søde Hvor er babyen fiiin og fiiin lille bule på maven
Caroline86 skriver:tror han bliver en helt suveræn far..han skal bare give sig selv chancen og ikke være så bange... må bare støtte han alt hvad jeg kan, og håbe på det bedste..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128