NF overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.207 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej alle!
Ja, så er vi hjemme fra NF og fik et FLOT resultat med en risiko på over 20.000!
Alt var så fint så fint og vi fik meget ros! vi hørte hjertelyd, så de 4 hjertekamre osv og det var helt fantastisk
Åh jeg er glad...De var meget imponerede over hvor flot h*n er og der er ingen tvivl om at den lille stump slægter sin far på.. fodboldspiller!!!!!!
Moderkagen lå bagtil, så de mente helt klart det VAR bebser jeg mærkede i tirsdags Specielt med de spark og krumspring der blev vist frem på skærmen..
Hmm..ved ikke om der er mere at skrive.. nå jo, blev rykket én dag tilbage så har termin d. 26. Feb. Hun sagde det er ligemeget med den ene dag, og at det jo sagtens kan være fordi h*n ikke ville ligge stille..jeg føder jo nok ikke til terminen alligevel
Der kommer lige et billede af min skat og lidt nyt af mavsen..
Knus Caroline 11+6
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

Hej alle!
Ja, så er vi hjemme fra NF og fik et FLOT resultat med en risiko på over 20.000!
Alt var så fint så fint og vi fik meget ros! vi hørte hjertelyd, så de 4 hjertekamre osv og det var helt fantastisk
Åh jeg er glad...De var meget imponerede over hvor flot h*n er og der er ingen tvivl om at den lille stump slægter sin far på.. fodboldspiller!!!!!!
Moderkagen lå bagtil, så de mente helt klart det VAR bebser jeg mærkede i tirsdags Specielt med de spark og krumspring der blev vist frem på skærmen..
Hmm..ved ikke om der er mere at skrive.. nå jo, blev rykket én dag tilbage så har termin d. 26. Feb. Hun sagde det er ligemeget med den ene dag, og at det jo sagtens kan være fordi h*n ikke ville ligge stille..jeg føder jo nok ikke til terminen alligevel
Der kommer lige et billede af min skat og lidt nyt af mavsen..
Knus Caroline 11+6

skøønt fin mave du er ved og få 

Anmeld

13. august 2009

LauraLW

Ihh hvor dejligt søde! Tillykke med det fine tal.

Hvornår er et tal egentg for lavt? Er det en selv der vurderer det, eller er der nogle "regler"?

Anmeld

13. august 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Ihh hvor dejligt søde! Tillykke med det fine tal.

Hvornår er et tal egentg for lavt? Er det en selv der vurderer det, eller er der nogle "regler"?

på Skejby er det 1:300.. nogle andre steder er det 1:350

Anmeld

13. august 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

på Skejby er det 1:300.. nogle andre steder er det 1:350

ok. spændende hvad mit tal bliver her om en måned...

uoverskueligt hvis det er dårligt, men det tænker vi ikke på!

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Ih søde, tillykke med de fine tal... Dejligt med ros ikke...
Var det ikke bare super skønt at se det lille vidunder? Man får virkelig en klump i halsen...

Sikke en flot mave du er ved at få dig...

Jeg husker tydeligt de gange jeg blev scannet, jeg kunne ikke føre en samtale når jeg så Julie på skærmen... Det var så fantastisk...!

Jeg blev os scannet ca 2 gange om måneden - pga min sygdom... Så det var altid dejligt at se hende...

Endnu engang stort tillykke herfra... Tænker tit på dig...

Anmeld

13. august 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Ih søde, tillykke med de fine tal... Dejligt med ros ikke...
Var det ikke bare super skønt at se det lille vidunder? Man får virkelig en klump i halsen...

Sikke en flot mave du er ved at få dig...

Jeg husker tydeligt de gange jeg blev scannet, jeg kunne ikke føre en samtale når jeg så Julie på skærmen... Det var så fantastisk...!

Jeg blev os scannet ca 2 gange om måneden - pga min sygdom... Så det var altid dejligt at se hende...

Endnu engang stort tillykke herfra... Tænker tit på dig...

Tark skatte... det var virkelig med klumper i halsen..flere gange men specielt da hun satte lyd på
Jeg har jo hilst på bebser nogle gange før, men det bliver ikke mindre fantastisk for hver gang!
tænker også på dig.. lad os lige lave en tøseaftale snart

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Tark skatte... det var virkelig med klumper i halsen..flere gange men specielt da hun satte lyd på
Jeg har jo hilst på bebser nogle gange før, men det bliver ikke mindre fantastisk for hver gang!
tænker også på dig.. lad os lige lave en tøseaftale snart

Det er så fantastisk, hver gang... Hver de snakkede til mig i scanningrummet kunne jeg kun sige "Mmm" Tårene trillede bare ned...

Jah vi må da lige stikke hovederne sammen, og lave en aftale søde... :O)

Skal du ikke med d. 5. Sep ? 

Anmeld

13. august 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Det er så fantastisk, hver gang... Hver de snakkede til mig i scanningrummet kunne jeg kun sige "Mmm" Tårene trillede bare ned...

Jah vi må da lige stikke hovederne sammen, og lave en aftale søde... :O)

Skal du ikke med d. 5. Sep ? 

Nej, det er Daniels fødselsdag hæhæ...han mente desværre ikke den var blevet sparet væk pga. finanskrisen, men jeg forsøgte

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Nej, det er Daniels fødselsdag hæhæ...han mente desværre ikke den var blevet sparet væk pga. finanskrisen, men jeg forsøgte

Hehe... Så er det bedste nok at holde fødselsdag for ham... :O)

Har glemt at fortælle sp har været her.. Men skriver en besked til dig... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.