Bør jeg ringe til FG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja88 skriver:

Det står 35 uger ;-)

Hé Hé missede det lige. Så bare hun havde født i uge 35 og 37! X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Men snakkede du med vagtlægen?? Ikke fødegangen??

Ikke snakket med dem endnu, vi bøvler stadig med putning af børn  

Anmeld

8. juni 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hé Hé missede det lige. Så bare hun havde født i uge 35 og 37! X

ja første og 2 gang og denne gang er jeg nu i uge 35. Synes slet ikke jeg er taget seriøst nok, med 2 historiker for ssf. Overlægen undskyldte sidst, med at det jo generelt blev bedre for hver gang, og ikke var ofte man fik det flere gange 

Anmeld

8. juni 2014

-Sigrid-

Jeg syntes du skal ringe og presse på. Især fordi den første er født for tidligt og du var syg de andre gange.

Anmeld

8. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

ja første og 2 gang og denne gang er jeg nu i uge 35. Synes slet ikke jeg er taget seriøst nok, med 2 historiker for ssf. Overlægen undskyldte sidst, med at det jo generelt blev bedre for hver gang, og ikke var ofte man fik det flere gange 

Syntes det lyder meget mærklig at lægen siger sådan.

Da jeg var gravid anden gang, fik jeg at vide at der var ca 80 procent chance for at jeg nok ville få det igen. Men måske det var fordi mit udviklede sig til hellp?! 

Ka slet ik forstå at de ik tager det mere seriøst, og ville helt sikkert insistere på at blive tjekket ordenlig, hurtigst muligt, hvis du føler at du er ved at få det igen.

Det er jo ik svære end at de ska tage en blodprøve, urinprøve og måle dit blodtryg! Vh stine

Anmeld

9. juni 2014

AnnaK89

Dit blodtryk er jo ofte skyhøjt, så vidt jeg forstår! Det skal de altså reagere på!
Håber du fik ringet og blev tjekket!

Anmeld

10. juni 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Håber du fik ringet. 

Jeg havde meget svær SSF i min 2.graviditet,og da jeg ventede nr. 3 fik jeg meget strenge ordre på,at ringe med det samme,hvis det enten var mere end 2+ i protein i min urin,eller mit blodtryk var på 158/100 eller der over,så jeg vil mene du skal tilses.

Anmeld

10. juni 2014

Anonym trådstarter

Update

jeg er blevet tilset, og sendt hjem med kontroltider og ordre om ro og hvile 

tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.