Har valgt at være anonym af hensyn til tidligere forløb og min omgangskreds reaktioner herpå
jeg er 3 gangs gravid, og 35 uger henne med svangerskabsforgiftning i begge graviditeter og er derfor meget obs denne gang, født hhv 35+3 og 37+6 pga ssf de andre gange.
Jeg har været inde til tjek af flere omgange, og som venligt falder mit blodtryk når jeg kommer ind(bliver meget beroliget af at vide jeg er i trygge hænder hvis der skulle ske noget)
mit protein har svinget op og ned, det samme med væske i kroppen, er dog begyndt at have sovende hænder og fødder, arme og ben
herhjemme svinger blodtrykket men svinger ofte op i en højde som hør mig utryg, generelt ligger det bagerste tal mellem 90 og 100, ved fra tidligere hvor hurtigt det pludselig kan vende
efter en aktiv dag i går, fik jeg det meget dårligt i nat, har det dog bedre men er generelt meget plaget af svimmelhed og hovedpine og kvalme, generel utilpashed og uro i kroppen, har det bare underligt og føler det som de andre gange i optrækket, føler lidt en tendens.
Jeg ved ikke om jeg bør ringe til FG og blive tjekket, eller om der kan være bud på hvad der ellers kan give generne, de har været her flere uger men bliver roligt værre
føler bare det er til besvær og frygter de til sidst ikke vil tage mig alvorligt hvis jeg igen kommer ind og det ser ok ud og igen bare skal gå hjem på sofaen, sidst sad jeg over 3 timer og ventede og smadrede mit bækken og så lå blodtryk jo fint, og fik besked om at gå hjem og ta nogle panodiler, af den læge jeg generelt ik kan med, så blev i forvejen trist da jeg så det var hende jeg skulle snakke med efter undersøgelsen ved jm
mærker masser af liv, men er tæt på at bryde sammen fordi jeg gennem flere uger bare har passet på og det ikke hjælper og føler mig så frustreret. Har indtil nu kunne aflede med hæklerier, men kan ikke rigtig pga de snurrende fingre og kan ikke finde ro