Anonym skriver:
Hej piger.
Er der nogen der har børn med 1 1/2 år imellem dem?
Vi havde besøg af et vennepar med barn igår, og min kæreste så hvor meget glæde vores børn havde af hinanden. De er 7 og 10 mdr.
De sad og hyggede og legede sammen.
Og så siger min kæreste så: det kunne da være vi skulle lave en til, når de har så meget glæde af hinanden.
Vi har snakket om at starte til august før, så der er vores barn 9 mdr. Og hvis jeg bliver gravid i første hug, så vil der blive 1 1/2 år imellem dem.
Er det for lidt? Er det synd for den store? Er det ikke VIRKELIG hårdt?
Først havde vi tænkt der skulle være 3-4 år imellem dem, så den store forstod lidt mere og kunne blive inddraget lidt mere i den lille.
Og hvad vil folk tænke, når man bliver gravid så hurtigt? Min søster har før sagt hun synes det er synd med så lille en aldersforskel. Mange vil nok også tro det er et uheld
Håber på nogle gode svar 
INGEN herinde kan svarer dig på om det er for tidligt, synd eller for hurtigt, ej hellere hvad folk vil tænke for det er forskelligt.. 
Jeg er gravid med nr 2 (dreng) har en pige på 20 måneder i forvejen, der bliver 23 måneder imellem dem, og for os er det helt perfekt! - Jeg havde bækkenløsning i første graviditet og det var så hårdt, vidste det ville komme igen her anden gang, dog værre... Det har været rigtig hårdt og kæmper hver dag for at være der 100% for min datter, men jeg fortryder ikke et sekund at vi har valgt som vi har, overhovedet ikke! 
Vi er 4 piger i familien, med 2 års mellemrum alle sammen, og kunne ikke se en bedre forskel end det! - Jeg syntes ikke jeres nuværende barn er en baby endnu, slet ikke... Det handler mere om rutine og personlighed hvordan det kommer til at blive..
Jeg glæder mig helt vildt til at blive mor til to, syntes det er det mest fantastiske at få børn og især at give mit nuværende barn en søskende!
Jeg ved det bliver benhårdt, men hvem havde sagt det ville være nemt? 
Jeg syntes i skal gøre lige som i syntes, det er kun jer selv der kan vurderer hvad der er bedst.