færdig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2014

Kay

Aabye skriver:

Den er blevet rigtig god.. Så den kan du sagtens være stolt af..

Det er jeg også... gik gang med en anden slags der blev færdig i går... ligner en gammel motor cykel hjelm... så tror jeg er nød til at lære at hækle en blomst til at pynte med 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2014

Kay

Chellie skriver:

Hold op, hvor er du sej!  Bare klø på, og husk - garn feder ikke, så dét må man gerne købe mere af! 

God pointe :p 

Anmeld

8. juni 2014

Kay

Masig skriver:

Det er sgu sejt.... Så god er jeg slet ikke, har hæklet et par bamser, men de blev skæve og kiksede, og har slet ikke talent for det der hækling  Ville ellers rigtig gerne, man kan lave så mange skønne ting...

Den er faktisk meget nem den hue som begynder... selvom den ser svær ud, blonderne er bare stang masker og luft masker som jeg fandt ud af hvordan man lavede via You tube

Anmeld

8. juni 2014

Isabella_mor

Sådan.. det er godtnok flot.... er du sikker på at det er din første..??

Anmeld

8. juni 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

Sådan.. det er godtnok flot.... er du sikker på at det er din første..??

Helt sikker første gang jeg havde en hæklenål i hånden fra søndag aften hvor jeg lavede et øve stykke for at lære mærkerne og så gik jeg gang første forsøg måtte jeg pille op da den ik fik hue form da jeg havde lavet en fejl. Den er der også billed af i tråden og så prøvede jeg igen og lavede denne  

Anmeld

8. juni 2014

Isabella_mor

Kay skriver:

Helt sikker første gang jeg havde en hæklenål i hånden fra søndag aften hvor jeg lavede et øve stykke for at lære mærkerne og så gik jeg gang første forsøg måtte jeg pille op da den ik fik hue form da jeg havde lavet en fejl. Den er der også billed af i tråden og så prøvede jeg igen og lavede denne  

det er et super fint mønster  

Anmeld

8. juni 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

det er et super fint mønster  

Ja og ret nemt når man lige får styr på det 

Anmeld

8. juni 2014

Isabella_mor

Kay skriver:

Ja og ret nemt når man lige får styr på det 

jeg er igang med at lave en MASSE bedstemorfirkanter til et tæppe til lillebror, jeg har også lavet en hue, men jeg tror jeg laver en anden, for den blev ikke så flot som jeg havde tænkt mig... 

Anmeld

8. juni 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

jeg er igang med at lave en MASSE bedstemorfirkanter til et tæppe til lillebror, jeg har også lavet en hue, men jeg tror jeg laver en anden, for den blev ikke så flot som jeg havde tænkt mig... 

har du nogle gode hue mønstre??

ville nemlig hækle en til min nevø der gerne skulle komme til verden til oktober og tænker at det jeg har lavet er for tøset til at lave til en dreng  

overvejer virkelig også at hækle et tæppe til lillesøster her hjemme  

Anmeld

8. juni 2014

Isabella_mor

Kay skriver:

har du nogle gode hue mønstre??

ville nemlig hækle en til min nevø der gerne skulle komme til verden til oktober og tænker at det jeg har lavet er for tøset til at lave til en dreng  

overvejer virkelig også at hækle et tæppe til lillesøster her hjemme  

Jeg har ikke nogen mønstre, jeg har brugt youtube som læremester.... og ellers bruger jeg bare fantasien. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.