færdig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
19 svar
21 synes godt om
6. juni 2014

Kay

Første gang jeg havde en hækle nål i hånden var søndag aften, hvor jeg øvede og lærte masker, 2 mislykkedes huer efter skriver kalenderen fredag, jeg har hovedsageligt hæklet imens min datter på 22 måneder sover og nu er lillesøsters hue færdig... så skal det bare blive oktober så hun kan prøve den på 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

tarkoflen

Jeg aner ingenting om hækling, men jeg synes det er mega sejt at du allerede er færdig! Fin hue

Anmeld

6. juni 2014

Kay

tarkoflen skriver:

Jeg aner ingenting om hækling, men jeg synes det er mega sejt at du allerede er færdig! Fin hue

det gjorde jeg heller ik for en uge siden  og syntes faktisk flere gange at det var et latterligt projekt at kaste mig ud i... lær dig selv at hækle...  

men er nu alligevel pisse stolt af den lille hue især når første forsøg med dette mønster ligner mest en lyssedug

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2014

LinLin

Sejt... Jeg har forsøgt men fatter det stadig ikke

Anmeld

6. juni 2014

tarkoflen

Kay skriver:

det gjorde jeg heller ik for en uge siden  og syntes faktisk flere gange at det var et latterligt projekt at kaste mig ud i... lær dig selv at hækle...  

men er nu alligevel pisse stolt af den lille hue især når første forsøg med dette mønster ligner mest en lyssedug

Ja jeg ville aldrig kaste mig ud i det

Kan godt se at der ikke er så meget hue over den

Anmeld

6. juni 2014

Kay

LinLin skriver:

Sejt... Jeg har forsøgt men fatter det stadig ikke

jeg læste en del og så vidioer og tænkte... det lære jeg aldrig! men så satte jeg mig med en hækle nål og garn i hånden og så youtube og pausede hver gang jeg skulle prøve noget og øvede de forskelige masker... 

så fik jeg lidt hjælp her inde til at finde et forholdsvist nemt mønster... og så gik jeg igang... er nu startet på en anden hue der er tykkere... så må vi se hvordan det går

Anmeld

6. juni 2014

Kay

tarkoflen skriver:

Ja jeg ville aldrig kaste mig ud i det

Kan godt se at der ikke er så meget hue over den

ja... små fejl kan gøre meget fandt jeg ud af 

Anmeld

7. juni 2014

Aabye

Kay skriver:

Første gang jeg havde en hækle nål i hånden var søndag aften, hvor jeg øvede og lærte masker, 2 mislykkedes huer efter skriver kalenderen fredag, jeg har hovedsageligt hæklet imens min datter på 22 måneder sover og nu er lillesøsters hue færdig... så skal det bare blive oktober så hun kan prøve den på 

Den er blevet rigtig god.. Så den kan du sagtens være stolt af..

Anmeld

7. juni 2014

Chellie

Hold op, hvor er du sej!  Bare klø på, og husk - garn feder ikke, så dét må man gerne købe mere af! 

Anmeld

7. juni 2014

Masig

Kay skriver:

Det er sgu sejt.... Så god er jeg slet ikke, har hæklet et par bamser, men de blev skæve og kiksede, og har slet ikke talent for det der hækling  Ville ellers rigtig gerne, man kan lave så mange skønne ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.