skruk, bilder jeg mig noget ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
3 svar
3 synes godt om
5. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg er ny her inde, så ved ikke lige om jeg er havnet det rigtige sted

Jeg har været skruk længe i on/off perioder.. Jeg har fast kæreste igennem lidt over 2 år.. Jeg har smidt p-pillerne d. 4/5, og har ikke haft min mens. Siden.. Jeg ønsker graviditet så meget,  at jeg ofte går og bilder mig selv ind,  at der måske gemmer sig en lille krudtugle i mavsen..

Her på det sidste har jeg følt mig meget oppustet, og nogen bukser strammer... Jeg har lidt mens.  Agtie smerter og øget udflåd. .

Nu er mit spørgsmål,  hvad ser i med jeres øjne ?

Gravid eller bare oppustet? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

M&J87

Anonym skriver:

Hej med jer

Jeg har været skruk længe i on/off perioder.. Jeg har fast kæreste igennem lidt over 2 år.. Jeg har smidt p-pillerne d. 4/5, og har ikke haft min mens. Siden.. Jeg ønsker graviditet så meget,  at jeg ofte går og bilder mig selv ind,  at der måske gemmer sig en lille krudtugle i mavsen..

Her på det sidste har jeg følt mig meget oppustet, og nogen bukser strammer... Jeg har lidt mens.  Agtie smerter og øget udflåd. .

Tag en test.

Anmeld

5. juni 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Vidst nemmest bare at tage en test!!

Anmeld

5. juni 2014

Bak

Anonym skriver:

Hej med jer

Det kan kun være oppustethed Beklager.
Du kan jo godt være gravid, men det vil ikke kunne ses som andet end oppustethed, hvis du da ikke blev gravid mens du tog p-piller.

Tag en test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.