Sommerferieeeee!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2014

Mie89

Hav en fantastisk god ferie! Det har du fortjent

Jeg har min sidste eksamen på torsdag,  og når den er overstået kan jeg endelig kalde mig lærer og komme på barsel med min søn på 2 måneder! Det har været ufattelig hårdt, men gud hvor er jeg glad for at jeg har knoklet igennem og bliver færdig,  i stedet for at have udskudt mine eksamener! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

PernilleogLouis

Heldige dig

jeg får ferie d 27 juni og har så ferie i to mdr.

glæder mig virkelig meget - er lige startet på ny uddannelse så det er første gang siden jeg læste til pædagog at jeg skal have lang ferie ����

Anmeld

6. juni 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

YAY!  Super godt klaret!

Jeg har først sidste eksamen d. 30! Men så skal jeg til gengæld først starte igen i oktober! JEG GLÆLDER MIG!

Anmeld

6. juni 2014

CaWi

Janne T. skriver:

Jeg er bare nødt til at brøle min kæmpestore lykke ud. Fra lige nu, da jeg lige har afleveret min eksamensopgave, har jeg SOMMERFERIE! I TRE MÅNEDER!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

De sidste to semestre, efter jeg vendte tilbage fra 1 års barsel + 1 års sygemelding med depression har simpelthen været så hårde, at jeg aldrig troede jeg skulle klare det, har været så tæt på at droppe ud af flere omgange!

Men jeg kæmpede mig igennem, jeg klarede det fandme, og nu er der endelig ferie, ro, ingen stress, ingen pres! Og jeg glæder mig SÅ meget til at starte næste semester, hvor jeg endelig skal have fag der interesserer mig, bl.a. barnets sproglige udvikling og pædagogisk psykologi

Tillader mig at sige: Fuck jeg er stolt af mig selv!

Jer andre der studerer, hvornår får/fik i ferie?

Du er for sej altså!!!

Har selv først ferie fra den 20/6.
Ugen efter skal jeg til evaluering af skriftlig prøve jeg har den 20.

Jeg har to måneders sommerferie, og jeg glæder mig som et lille barn til at slappe af, læse lidt bøgee, og hygge med familien

Anmeld

6. juni 2014

Røverdatter

Janne T. skriver:

Jeg er bare nødt til at brøle min kæmpestore lykke ud. Fra lige nu, da jeg lige har afleveret min eksamensopgave, har jeg SOMMERFERIE! I TRE MÅNEDER!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

De sidste to semestre, efter jeg vendte tilbage fra 1 års barsel + 1 års sygemelding med depression har simpelthen været så hårde, at jeg aldrig troede jeg skulle klare det, har været så tæt på at droppe ud af flere omgange!

Men jeg kæmpede mig igennem, jeg klarede det fandme, og nu er der endelig ferie, ro, ingen stress, ingen pres! Og jeg glæder mig SÅ meget til at starte næste semester, hvor jeg endelig skal have fag der interesserer mig, bl.a. barnets sproglige udvikling og pædagogisk psykologi

Tillader mig at sige: Fuck jeg er stolt af mig selv!

Jer andre der studerer, hvornår får/fik i ferie?

Lækkert med ferie!!

Jeg har været til tre eksamener, og mangler den sidste her d. 19 - og så har jeg sommerferie til d. 12 august Super lækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.