Sommerferieeeee!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
14 svar
15 synes godt om
5. juni 2014

StudPsyk

Jeg er bare nødt til at brøle min kæmpestore lykke ud. Fra lige nu, da jeg lige har afleveret min eksamensopgave, har jeg SOMMERFERIE! I TRE MÅNEDER!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

De sidste to semestre, efter jeg vendte tilbage fra 1 års barsel + 1 års sygemelding med depression har simpelthen været så hårde, at jeg aldrig troede jeg skulle klare det, har været så tæt på at droppe ud af flere omgange!

Men jeg kæmpede mig igennem, jeg klarede det fandme, og nu er der endelig ferie, ro, ingen stress, ingen pres! Og jeg glæder mig SÅ meget til at starte næste semester, hvor jeg endelig skal have fag der interesserer mig, bl.a. barnets sproglige udvikling og pædagogisk psykologi

Tillader mig at sige: Fuck jeg er stolt af mig selv!

Jer andre der studerer, hvornår får/fik i ferie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

mit1barn

Hvor er du sej! En velfortjent ferie, og god sommerferie!

Anmeld

5. juni 2014

esioul

Janne T. skriver:

Jeg er bare nødt til at brøle min kæmpestore lykke ud. Fra lige nu, da jeg lige har afleveret min eksamensopgave, har jeg SOMMERFERIE! I TRE MÅNEDER!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

De sidste to semestre, efter jeg vendte tilbage fra 1 års barsel + 1 års sygemelding med depression har simpelthen været så hårde, at jeg aldrig troede jeg skulle klare det, har været så tæt på at droppe ud af flere omgange!

Men jeg kæmpede mig igennem, jeg klarede det fandme, og nu er der endelig ferie, ro, ingen stress, ingen pres! Og jeg glæder mig SÅ meget til at starte næste semester, hvor jeg endelig skal have fag der interesserer mig, bl.a. barnets sproglige udvikling og pædagogisk psykologi

Jeg var til eksamen tirsdag.

Får først officielt ferie den 27

Anmeld

5. juni 2014

StudPsyk

mit1barn skriver:

Hvor er du sej! En velfortjent ferie, og god sommerferie!

Tak!

Anmeld

5. juni 2014

StudPsyk

esioul skriver:

Jeg var til eksamen tirsdag.

Får først officielt ferie den 27

Gik det godt? Har du flere eksaminer? Hvad studerer du? Mange spørgsmål

Anmeld

5. juni 2014

esioul

Janne T. skriver:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Og det er så fedt at være stolt af sig selv, og det kan du bestemt også tillade dig

Mens jeg har forberedt eksamens opgaven som skulle forsvares mundtligt i tirsdags, har jeg gennemgået en medicinsk abort. Dette er oveni vores i forvejen lange kamp mod barnløshed.

Jeg forstår ikke hvordan jeg har klaret det.

Anmeld

5. juni 2014

Tip!

Først den 20/6.. Men der sker absolut intet fra nu af på Semi... Få timer... I feel the summer... 

Anmeld

5. juni 2014

esioul

Janne T. skriver:

Gik det godt? Har du flere eksaminer? Hvad studerer du? Mange spørgsmål

Ikke flere eksaminer i denne omgang.

Jeg var oppe og forsvare 1 års prøven på pædagogseminariet og fik 10

Anmeld

5. juni 2014

Frk.S

Sejt gået!! 

Håber du får en dejlig ferie. 

Anmeld

5. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig god og velfortjent ferie!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.