1 måned Idag + billeder af min kjole :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2014

TrineMine86

LevisMor skriver:

Den er rigtig smuk og sidder rigtig godt på dig 

1000 tak Patricia �� 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2014

TrineMine86

Lunae skriver:

Købte du din kjole i kennedys? Det er nemlig der min er købt jeg ledte faktisk efter noget meget mindre. Noget chic, vintage agtigt, men min krop havde begrænsninger, så det duede slet ikke til mig
Jeg får alle billederne i dag, så skal jeg nok ligge dem ind

Ja jeg købte min i Kennedys, men din kjole har nok ikke været i min str så desværre.. 

Synes det er en super smuk kjole du fik 

Anmeld

10. juni 2014

Lunae

TrineMine86 skriver:

Ja jeg købte min i Kennedys, men din kjole har nok ikke været i min str så desværre.. 

Synes det er en super smuk kjole du fik 

Jeg ved at de har den derude i str 46, men min har de bestilt hjem nu har jeg fået billederne fra brylluppet - jeg deler lige lidt, hvis det har interesse

Anmeld

12. juni 2014

TrineMine86

Lunae skriver:

Jeg ved at de har den derude i str 46, men min har de bestilt hjem nu har jeg fået billederne fra brylluppet - jeg deler lige lidt, hvis det har interesse

Ok, jeg købte godt nok en 46, men tror den var stor i det samt med binde ryg, så den virker nok nærmere et nr større.. 

Har set billederne, de er fantastiske  

Anmeld

12. juni 2014

Lunae

TrineMine86 skriver:

Ok, jeg købte godt nok en 46, men tror den var stor i det samt med binde ryg, så den virker nok nærmere et nr større.. 

Har set billederne, de er fantastiske  

Min kjole var ikke med binderyg - er din det? Tak - vi havde virkelig også en fantastisk dag

Anmeld

12. juni 2014

TrineMine86

Lunae skriver:

Min kjole var ikke med binderyg - er din det? Tak - vi havde virkelig også en fantastisk dag

Ja min er med snørrer i ryggen, så vil ikke have kunne passe din model i str 46 desværre nok derfor de ikke viste mig den  

ja det ser sådan ud og sikke et fantastisk vejr det var 

Anmeld

12. juni 2014

Lunae

TrineMine86 skriver:

Ja min er med snørrer i ryggen, så vil ikke have kunne passe din model i str 46 desværre nok derfor de ikke viste mig den  

ja det ser sådan ud og sikke et fantastisk vejr det var 

Det var vildt lækkert! Dagen før var der mega meget regn i Aarhus, men lørdag var vejret bare perfekt

Anmeld

12. juni 2014

Muffin_girl

Den er vildt flot !

Anmeld

12. juni 2014

Lisbeth1985

TrineMine86 skriver:

Ja Idag er der 1 måned til jeg siger ja til min skønne kæreste og faren til min skønne dreng  

Jeg er ret overvægtig, så har virkelig været nervøs for om jeg kunne finde en kjole, men jeg fandt en og jeg var i lørdags ude og prøve min kjole for 2. Gang, der skulle laves nogle tilretninger, jeg ønskede bl.a. Skulderstropper, så vi prøvede lige hurtigt at sætte dem på for at få en ide om hvordan det kunne se ud, rygstykket skal også flyttes lidt..  

obs jeg fandt et andet slør end det jeg har på  

Hvor er du SMUK i den kjole:-)

Anmeld

14. juni 2014

TrineMine86

Aalborg_Pigen skriver:

Den er vildt flot !

1000 tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.