1 måned Idag + billeder af min kjole :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2014

TrineMine86

Babydrøm skriver:

Du ser super godt ud! Rigtig smuk kjole!  

1000 tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2014

L&V

TrineMine86 skriver:

Ja Idag er der 1 måned til jeg siger ja til min skønne kæreste og faren til min skønne dreng  

Jeg er ret overvægtig, så har virkelig været nervøs for om jeg kunne finde en kjole, men jeg fandt en og jeg var i lørdags ude og prøve min kjole for 2. Gang, der skulle laves nogle tilretninger, jeg ønskede bl.a. Skulderstropper, så vi prøvede lige hurtigt at sætte dem på for at få en ide om hvordan det kunne se ud, rygstykket skal også flyttes lidt..  

obs jeg fandt et andet slør end det jeg har på  

Hvor bliver du smuk Trine. Glæder mig til at se billede af dig når håret og det hele også spiller..

De stropper giver kjolen et helt andet udsende, den kommer virkelig til sin ret med dem.

Anmeld

6. juni 2014

Anonymo

TrineMine86 skriver:

Ja Idag er der 1 måned til jeg siger ja til min skønne kæreste og faren til min skønne dreng  

Jeg er ret overvægtig, så har virkelig været nervøs for om jeg kunne finde en kjole, men jeg fandt en og jeg var i lørdags ude og prøve min kjole for 2. Gang, der skulle laves nogle tilretninger, jeg ønskede bl.a. Skulderstropper, så vi prøvede lige hurtigt at sætte dem på for at få en ide om hvordan det kunne se ud, rygstykket skal også flyttes lidt..  

Hold da op hvor ser du bare godt ud i den! 

Bliver helt misundelig 

Anmeld

6. juni 2014

Lunae

Årh jeg har lige været der. Blev gift for 14 dage siden og er selv ret overvægtig. Min største frygt var at se endnu større ud pga kjolens str, men fik kyndig vejledning til valg af kjole og endte i denne her sag.

Som alle de andre skriver er dit valg af kjole perfekt til dig! Den klæder dig virkelig!

Og glæd dig - det blir én af de største dage i dit liv!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2014

Just123

TrineMine86 skriver:

Hold op den klæder dig!  

kvinder med former er bare pænest! Store som små  

Anmeld

6. juni 2014

Kløver

Hvor er den flot, jeg synes dog den flottest til dig med der "ærmer" frem for stropper

Anmeld

6. juni 2014

Kløver

Hvor er den flot, jeg synes dog den flottest til dig med der "ærmer" frem for stropper

Anmeld

6. juni 2014

TrineMine86

Lotus86 skriver:

Wow, hvor ser du bare super godt ud Helt fantastisk kjole.

1000 tak 

Anmeld

6. juni 2014

TrineMine86

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Hvor bliver du smuk Trine. Glæder mig til at se billede af dig når håret og det hele også spiller..

De stropper giver kjolen et helt andet udsende, den kommer virkelig til sin ret med dem.

1000 tak Pernille, er også spændt på hvordan det hele ser ud når jeg får sat hår osv

ja der skal bare stropper på, kan ikke lide når den er stropløs, og kan godt lide det skjuler lidt.. 

Anmeld

6. juni 2014

TrineMine86

Lunae skriver:

Årh jeg har lige været der. Blev gift for 14 dage siden og er selv ret overvægtig. Min største frygt var at se endnu større ud pga kjolens str, men fik kyndig vejledning til valg af kjole og endte i denne her sag.

Som alle de andre skriver er dit valg af kjole perfekt til dig! Den klæder dig virkelig!

Og glæd dig - det blir én af de største dage i dit liv!

Waow hvor er du smuk  

Sikke en helt fantastisk kjole du også fandt dig, det var faktisk noget i den stil jeg ledte efter, men som jeg desværre ikke fandt (men synes ny mit alternativt også er ret god 

Tak jeg glæder mig helt vildt 

1000 tak 

Har du lavet en tråd med billeder fra jeres bryllup? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.