Helene Boysen skriver:
Vi var 80 til vores bryllup, det kostede 30.000 og var lige som vi havde drømt om :-)
tøj: 1000,- min moster er syerske, så hun syede jakkesæt og min kjole. Det eneste vi købte var det yderste lag stof til kjolen, sko, strømper osv.
Mad + drikke: 12.000,- jeg lavede al maden selv (4-retter) og drikkevarer købte vi i Tyskland da vi bor i Sønderjylland.
Servering: 4 af mine forældres venner. 2000,-
location: Kæmpe Hvidt telt i mine forældres have. Kostede 5000,- at leje fra onsdag-søndag inkl. Opsætning og at pakke det sammen igen.
Musik: 2500,- min brors venner har et kanon band der spiller super god dansemusik. De spillede fra 20-03 :-)
kage: gave fra min farmor
ringe: 1000,- vi fik mine svigerforældres gamle ringe, og fik dem støbt om, diamant i min + ingravering. Fik det lavet i tyrkiet.
Fotograf: en af gæsterne er fotograf, og gaven fra ham var at tage billeder under hele dagen :-)
stole+borde+service: lånt af mine forældres nabo gratis :-)
herudover har vi købt pynt til borde og telt, små gaver til alle der har hjulpet osv. Det var simpelthen den bedste dag i mit liv, og havde vi været millionærer, tror jeg ikke vi havde valgt at gøre det anderledes :-) totalt afslappende og festlig dag sammen med familie og venner :-)
Og når ja. Min brudebuket medbragte alle gæster hver deres yndlingsblomst til. En veninde der er blomsterbinder stod i våbenhuset i kirken og tog imod blomster og bandt den lige så frit som folk ankom til kirken. Den var super smuk og passede perfekt ind i vores multifarve tema :-)