Anonym skriver:
Vi vil gerne giftes. Men vores bryllup skal ikke få os til at gå fallit.
Vi vil holde et kirkebryllup og vi bliver omkring 60 gæster. Festen skal holdes i 2015.
Hvad gjorde i/har i gjort, for at gøre jeres bryllup så billigt som muligt?
Hvad endte det med at koste?
Vi var 80 til vores bryllup, det kostede 30.000 og var lige som vi havde drømt om :-)
tøj: 1000,- min moster er syerske, så hun syede jakkesæt og min kjole. Det eneste vi købte var det yderste lag stof til kjolen, sko, strømper osv.
Mad + drikke: 12.000,- jeg lavede al maden selv (4-retter) og drikkevarer købte vi i Tyskland da vi bor i Sønderjylland.
Servering: 4 af mine forældres venner. 2000,-
location: Kæmpe Hvidt telt i mine forældres have. Kostede 5000,- at leje fra onsdag-søndag inkl. Opsætning og at pakke det sammen igen.
Musik: 2500,- min brors venner har et kanon band der spiller super god dansemusik. De spillede fra 20-03 :-)
kage: gave fra min farmor
ringe: 1000,- vi fik mine svigerforældres gamle ringe, og fik dem støbt om, diamant i min + ingravering. Fik det lavet i tyrkiet.
Fotograf: en af gæsterne er fotograf, og gaven fra ham var at tage billeder under hele dagen :-)
stole+borde+service: lånt af mine forældres nabo gratis :-)
herudover har vi købt pynt til borde og telt, små gaver til alle der har hjulpet osv. Det var simpelthen den bedste dag i mit liv, og havde vi været millionærer, tror jeg ikke vi havde valgt at gøre det anderledes :-) totalt afslappende og festlig dag sammen med familie og venner :-)