Anonym skriver:
Puha det kom som et chok! Men 2 positive test er ret overbevisende om at den er god nok trods beskyttelse.
Men jeg står i et dilemma og jeg har brug for at dele mine tanker da jeg udover min kæreste ikke har andre der skal vide det.
Jeg ved ikke om det skal være nr 3 eller en abort.
Landet ligger sådan at jeg pga min sygdom bliver sygmeldt med det samme igen pt er jeg enlig og på su. Hvordan ser det ud med økonomien når jeg bliver det?
2. Jeg har 2 børn i forvejen et på 4år og en på 14mdr.
3. Jeg bor alene og sammen flytning er igen mulighed. Jeg har 4 værelser/100kvm.
4. Jeg havde en meget ubehagelig grviditet ved nr. 2 og skal til tjek på OUH hver anden uge. Jeg bor i Jylland.
Jeg er afhængig af at kunne blive kørt eller ta det offenlig.
5. Kan jeg byde mine børn at de skal se mor gå hen og få det skidt igen muligvis. Min datter reager stadig meget voldsom hverdag jeg ved ikke om det har noget at gøre med at hun har set mig SÅ syg og blive hentet af ambulance m.m.
Men jeg kan også få et helt sus i maven ved tanken om den fantastiske tid der vil komme.
Jeg er virkelig virkelig i tvivl. Og har brug for at høre andres meninger udover min mors som ikke er synderlig bebgejstret
Åh det er svært 
Var selv meget usikker med nr. 3 som bliver en overraskelse, men nu er meget ønsket. Jeg ved jo heller ikke hvor alvorlig din sygdom er, men det lyder forholdsvis alvorligt. Jeg synes også din yngste stadig er ret lille, i forhold til hvis du får det rigtigt dårligt.
Økonomisk vil du næppe blive rig, men der er dog rigtigt meget hjælp at få. Jeg gætter på du allerede får ekstra tillæg som enlig på su? Du kan også låne mere via su-lån. Jeg ved så ikke hvordan faderbidrag (eller hvad det hedder) fungerer, men du må kunne få noget for nr. 3 også. Boligsikring for du nok også allerede? Hvis ikke højeste sats, så kan det muligvis blive lidt mere med nr. 3. Og så er der jo de ordinære børnepenge hver 3. måned , hvor du vil få for nr. 3.
Mht. plads så bor vi 4 på 99 kvm. og der kommer forhåbentlig baby nr. 3 så det ville jeg ikke bekymre mig så meget om. Må jeg spørge hvor din kæreste er i alt det her? Er han ikke interesseret i at bo sammen?
Jeg må sige at sådan som jeg læser dit indlæg, så får du og dine børn rigtigt meget brug for støtte fra familie mv. hvis der skal komme en til. Og derfor bliver jeg bekymret når du skriver at din mor ikke virker vildt begejstret og at det ikke er en mulighed at flytte sammen med kæresten 
Personligt turde jeg nok ikke hoppe ud i det hvis jeg var i din situation, desværre. Men jeg forstår godt hvis du selv føler at du "er nødt til" at gennemføre graviditeten. Og hvis du vælger det, så må du altså love at få hjælp fra familie og kæreste. Eller dine to børns far? For selvfølgelig skal de ikke "lide" under noget
Held og lykke!