Maja91 skriver:
Hej kvinder.. det er simpelthen lige gået op for mig at graviditetsteste og ægløsningsteste kan jo godt gå hen og blive dyrt hvis det ik sker i første hug, og man er et test mostre..
så KØB PÅ EBAY!!!
20 ægløsningsteste og 5 gtaviditetsteste for bare 22 kr.. det for vildt..
OGSÅ HAR DE EN TEST SOM SIGER MAN KAN TJEKKE OM DET BLIR EN PIGE ELLER DRENG´TIL 100 KR
EN DER HAR LYST TIL AT SE OM DET VIRKER ???
JEG ER NYS
http://www.ebay.com/itm/Pink-or-Blue-Boy-or-Girl-baby-gender-prediction-test-/161306682570?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item258ea0a4ca
Er den vedr. køn ikke kun 80% "sikker"? Det synes jeg at have læst om en af dem. Jeg har også læst at når man skal aflæse farven er det utroligt svært (i hvert fald på intelligender) fordi både dreng og pige har flere nuancer, heriblandt begge en lilla så det er ret svært at se hvilken lilla der er tale om.
Jeg valgte at lade være, da det sjove for mig ville gå lidt væk i frustration over et ulæseligt resultat og på den baggrund ville det være for dyrt og dumt for mig 
Til gengæld var jeg til min første kønsscanning, hvor scanningsdamen sagde at der er "slet, slet ingen tvivl" om kønnet. Det kan jeg bedre arbejde med 
Anmeld