billige teste, og om det er pige eller dreng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
12 svar
10 synes godt om
3. juni 2014

Maja91

Hej kvinder.. det er simpelthen lige gået op for mig at graviditetsteste og ægløsningsteste kan jo godt gå hen og blive dyrt hvis det ik sker i første hug, og man er et test mostre..

så KØB PÅ EBAY!!! 20 ægløsningsteste og 5 gtaviditetsteste for bare 22 kr.. det for vildt..

OGSÅ HAR DE EN TEST SOM SIGER MAN KAN TJEKKE OM DET BLIR EN PIGE ELLER DRENG´TIL 100 KR EN DER HAR LYST TIL AT SE OM DET VIRKER ??? JEG ER NYS

http://www.ebay.com/itm/Pink-or-Blue-Boy-or-Girl-baby-gender-prediction-test-/161306682570?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item258ea0a4ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Maja91 skriver:

Hej kvinder.. det er simpelthen lige gået op for mig at graviditetsteste og ægløsningsteste kan jo godt gå hen og blive dyrt hvis det ik sker i første hug, og man er et test mostre..

så KØB PÅ EBAY!!! 20 ægløsningsteste og 5 gtaviditetsteste for bare 22 kr.. det for vildt..

OGSÅ HAR DE EN TEST SOM SIGER MAN KAN TJEKKE OM DET BLIR EN PIGE ELLER DRENG´TIL 100 KR EN DER HAR LYST TIL AT SE OM DET VIRKER ??? JEG ER NYS

http://www.ebay.com/itm/Pink-or-Blue-Boy-or-Girl-baby-gender-prediction-test-/161306682570?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item258ea0a4ca

Hvis du betaler for en, skal jeg med glæde afprøve den 

//Mette

Anmeld

3. juni 2014

Maja91

MKBP skriver:

//Mette

desværre du men tænker bare man må være nys for kun 100 kr

Anmeld

3. juni 2014

Maja91

3. juni 2014

mit1barn

Ej, hvor kunne det være sjovt at afprøve den "køntest." :-) Koster fragten penge?

Anmeld

4. juni 2014

Chellie

Det lyder næsten for godt til at være sandt.. *G* billige teste, måske ja, men sådan enkønstest kan da umuligt være sikker..! Hvis den var, tror jeg ikke, det danske sundhedsvæsen gad at poste penge i at scanne sig frem til svaret - sådan en scanning er jo dyr..  

Anmeld

4. juni 2014

Bak

Chellie skriver:

Det lyder næsten for godt til at være sandt.. *G* billige teste, måske ja, men sådan enkønstest kan da umuligt være sikker..! Hvis den var, tror jeg ikke, det danske sundhedsvæsen gad at poste penge i at scanne sig frem til svaret - sådan en scanning er jo dyr..  

Det gør det danske sundhedsvæsen jo faktisk heller ikke. De betaler en misdannelsesscanning, hvor man som ekstra bonus kan se efter kønnet på barnet. Hovedformålet er jo at scanne efter misdannelser i organer eller bevægeapparatet...

Anmeld

4. juni 2014

Åse

Jeg tror den er 80% sikker den har været oppe i medierne og til debat i dk, grunden til man ikke kan købe den i dk er fordi at man kan tage testen i 10 uge og det ligger tæt på abort grænsen, dk var bange for man misbrugte testen på den måde at hvis mig ikke var tilfreds med kønnet kunne man nå at få en abort...

Anmeld

4. juni 2014

Tinkabel

Jeg har for sjov bestilt en "Intelligender Boy or Girl Gender Prediction Test"
Og skal så til kønsscanning om en uge. Så må vi se om det passer hehe

Anmeld

4. juni 2014

Frk.S

MKBP skriver:

//Mette

Hi hi, lige min tanke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.