Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lotus86 skriver: Hvor er det bare super godt gået Håber i får en fortryllende dag på lørdag
Hvor er det bare super godt gået Håber i får en fortryllende dag på lørdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Mega sejt gået! Vh stine
Mega sejt gået! Vh stine
Du ser super godt ud - stort tillykke med i morgen vi glæder os til at se flere billeder
TrineMine86 skriver: Du ser super godt ud - stort tillykke med i morgen vi glæder os til at se flere billeder
Britt88 skriver: Kommer jeg til at se sådan ud Billedet helt til venstre er taget ultimo september da jeg købte kjolen, her står jeg og holder den sammen på ryggen da den ikke kan lukkes.Billedet til højre er 17 kg forsvundet Og billedet i midten er minus 21 kilo og en kjole som er syet 3 cm ind i hver side! Kryds fingre for at han siger ja på lørdag piger....
Kommer jeg til at se sådan ud Billedet helt til venstre er taget ultimo september da jeg købte kjolen, her står jeg og holder den sammen på ryggen da den ikke kan lukkes.Billedet til højre er 17 kg forsvundet Og billedet i midten er minus 21 kilo og en kjole som er syet 3 cm ind i hver side! Kryds fingre for at han siger ja på lørdag piger....
Kæft hvor sejt
Du ser rigtigt flot ud!
Britt88 skriver: Mange tak, er også ved at være lidt nervøs
Mange tak, er også ved at være lidt nervøs
Kan godt følge dig, er selv hammer nervøs og der er 1 måned til jeg skal giftes
ha en fantastisk dag ❤️
Christine skriver: Kæft hvor sejt Du ser rigtigt flot ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128