Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eij hvor er du sej.. sikke en forandring...
Rigtig dejlig dag til jer... og hvor ser du smuk ud
STORT TILLYKKE
Britt88 skriver: Kommer jeg til at se sådan ud Billedet helt til venstre er taget ultimo september da jeg købte kjolen, her står jeg og holder den sammen på ryggen da den ikke kan lukkes.Billedet til højre er 17 kg forsvundet Og billedet i midten er minus 21 kilo og en kjole som er syet 3 cm ind i hver side! Kryds fingre for at han siger ja på lørdag piger....
Kommer jeg til at se sådan ud Billedet helt til venstre er taget ultimo september da jeg købte kjolen, her står jeg og holder den sammen på ryggen da den ikke kan lukkes.Billedet til højre er 17 kg forsvundet Og billedet i midten er minus 21 kilo og en kjole som er syet 3 cm ind i hver side! Kryds fingre for at han siger ja på lørdag piger....
Wauw du har tabt dig meget omkring livet
Self siger han ja, han kan da ikke andet
esioul skriver: Wauw du har tabt dig meget omkring livet Self siger han ja, han kan da ikke andet
Tillykke med dagen på lørdag og tillykke med dit vægttab!!! Jeg kan faktisk godt huske det første billede og jeg har tænkt på dig, og om du kom til at passe kjolen. Det må man sige du gjorde!!! Hold da op, det er flot på så kort tid! Super godt gået! -Håber I får en skøn dag på lørdag
Mumto3 skriver: Tillykke med dagen på lørdag og tillykke med dit vægttab!!! Jeg kan faktisk godt huske det første billede og jeg har tænkt på dig, og om du kom til at passe kjolen. Det må man sige du gjorde!!! Hold da op, det er flot på så kort tid! Super godt gået! -Håber I får en skøn dag på lørdag
Mega sejt gået! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128