(februar) Så har SP været her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

Mira0911

Trineviborg skriver:

Faktisk sidder jeg med en temmelig pylret pige lige nu.. og det er fordi hendes farmand larmede så meget at han vækkede hende fra formiddagsluren da han tog på arbejde! tsk tsk! hun nåede kun at sove ½ time, men har nu en lysvågen og gnaven pige Søvnen er altså vigtig ja

Øv det kan han da ikke være bekendt... JM sover fint endnu... Hun vågner nok os snart, omkring middagstid...

Jaah søvnen er helt klar vigtigt for de små..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Misjelle

Dutte84 skriver:

Ja det gjorde jeg helt klart... :O) Bliver spændende med jer... Sp kommer her igen til boelprøven i Oktober...

Jeg synes der var snak om at en her i gruppen, hvis sp sagde at deres barn skulle vænnes af med at ikke sove for mange lure...

Snakkede med min sp om det, hun sagde at det havde hun ikke hørt før, hun sagde at jeg skulle endelig Julie sove det hun kunne, som hun sagde, man skal og kan ikke tvinge et barn til at være vågen hvis det er træt...

Hver sp har hver deres råd og meninger...

Håber det går over med Julie's venstre ben...

Dejligt at det hele går godt med Julie Mira . Her skal jeg først se SP til Boelprøven og har ikke set hende siden han var 3 mdr., men det går jo også fint.
Mon ikke det med benet går i sig selv? ... men det er selvfølgelig rart at få set en læge, så man kan få sikkerhed .

Mht. det med sovningen tror jeg ikke det skulle forstås som om man selv skulle sørge for at de små ikke fik for mange lure, men at man ikke skal blive frustreret, hvis de pludselig tager kortere eller færere lure i løbet af dagen. De små ændre vidst søvnbehov efter 6 måneders alderen og nogle babyer har ikke behov for at sove lige så meget om dagen. Tror nu altid det er vigtigt at man læser sit barns signaler og handler efter disse .

knus Michelle

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Misjelle skriver:

Dejligt at det hele går godt med Julie Mira . Her skal jeg først se SP til Boelprøven og har ikke set hende siden han var 3 mdr., men det går jo også fint.
Mon ikke det med benet går i sig selv? ... men det er selvfølgelig rart at få set en læge, så man kan få sikkerhed .

Mht. det med sovningen tror jeg ikke det skulle forstås som om man selv skulle sørge for at de små ikke fik for mange lure, men at man ikke skal blive frustreret, hvis de pludselig tager kortere eller færere lure i løbet af dagen. De små ændre vidst søvnbehov efter 6 måneders alderen og nogle babyer har ikke behov for at sove lige så meget om dagen. Tror nu altid det er vigtigt at man læser sit barns signaler og handler efter disse .

knus Michelle

Ih Jo håber virkelig at det går i sig selv igen...
Her lader jeg JM sove det hun vil...

Det er da i grunden længe siden din sp har været der...

Anmeld

13. august 2009

Misjelle

Dutte84 skriver:

Ih Jo håber virkelig at det går i sig selv igen...
Her lader jeg JM sove det hun vil...

Det er da i grunden længe siden din sp har været der...

Ja det føles som en evighed siden vi sidst havde SP besøg . Vi havde jo også ret meget besøg i starten da vi slet ikke kunne få amningen til at køre, så ved ikke om det er derfor. Men nu går det hele jo fint og jeg kan jo altid ringe og bede hende komme, så kommer hun jo, men har jo ikke rigtig nogen egentlig grund udover at jeg synes det kunne være hyggeligt .
På onsdag skal vi til 5 mdrs undersøgelsen hos lægen, så hun tjekker vel også om han virker som han skal

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Misjelle skriver:

Ja det føles som en evighed siden vi sidst havde SP besøg . Vi havde jo også ret meget besøg i starten da vi slet ikke kunne få amningen til at køre, så ved ikke om det er derfor. Men nu går det hele jo fint og jeg kan jo altid ringe og bede hende komme, så kommer hun jo, men har jo ikke rigtig nogen egentlig grund udover at jeg synes det kunne være hyggeligt .
På onsdag skal vi til 5 mdrs undersøgelsen hos lægen, så hun tjekker vel også om han virker som han skal

Ja okey... Mon ikke de lige tjekker... Spændende hvordan han tager det...
Julie's tog det rigtig pænt da hun var afsted til 5 mdr's undersøgelsen...

Anmeld

13. august 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Bøvler du også med det?

Skulle bare finde ud af hvornår det er rimeligt at sætte et måætid mere på

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Skulle bare finde ud af hvornår det er rimeligt at sætte et måætid mere på

Nåh okey... Nogen gør det allerede efter 14 dage... Men det er vel mere hvornår barnet er klar til det..

Anmeld

13. august 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Nåh okey... Nogen gør det allerede efter 14 dage... Men det er vel mere hvornår barnet er klar til det..

Ja det er nok rigtigt  Har lige besluttet efter et mislykket middagsmåltid at han bestemt ikke er parat til et mere ,, he he

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Ja det er nok rigtigt  Har lige besluttet efter et mislykket middagsmåltid at han bestemt ikke er parat til et mere ,, he he

Okey... så fik du det på plads... Jeg følger os Julie når hun er klar til tingene... Kan os godt mærke på hende at det 3. måltid synes hun ikke helt om endnu...
Jeg giver hende om morgen ved 9 tiden, igen ved 13 tiden og så skulle det sidste måltid gerne være ved 18 tiden... Og så får hun flasker efterfølgende...

Anmeld

13. august 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Okey... så fik du det på plads... Jeg følger os Julie når hun er klar til tingene... Kan os godt mærke på hende at det 3. måltid synes hun ikke helt om endnu...
Jeg giver hende om morgen ved 9 tiden, igen ved 13 tiden og så skulle det sidste måltid gerne være ved 18 tiden... Og så får hun flasker efterfølgende...

Det lyder også fint  Alex får bare 1 portion om aftenen , Han får det om aftenen da der måske er en chance for at han så sover bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.