Dutte84 skriver:
Ja det gjorde jeg helt klart... :O) Bliver spændende med jer... Sp kommer her igen til boelprøven i Oktober...
Jeg synes der var snak om at en her i gruppen, hvis sp sagde at deres barn skulle vænnes af med at ikke sove for mange lure...
Snakkede med min sp om det, hun sagde at det havde hun ikke hørt før, hun sagde at jeg skulle endelig Julie sove det hun kunne, som hun sagde, man skal og kan ikke tvinge et barn til at være vågen hvis det er træt...
Hver sp har hver deres råd og meninger...
Håber det går over med Julie's venstre ben...
Dejligt at det hele går godt med Julie Mira

. Her skal jeg først se SP til Boelprøven og har ikke set hende siden han var 3 mdr., men det går jo også fint.
Mon ikke det med benet går i sig selv? ... men det er selvfølgelig rart at få set en læge, så man kan få sikkerhed

.
Mht. det med sovningen tror jeg ikke det skulle forstås som om man selv skulle sørge for at de små ikke fik for mange lure, men at man ikke skal blive frustreret, hvis de pludselig tager kortere eller færere lure i løbet af dagen. De små ændre vidst søvnbehov efter 6 måneders alderen og nogle babyer har ikke behov for at sove lige så meget om dagen. Tror nu altid det er vigtigt at man læser sit barns signaler og handler efter disse

.
knus Michelle
Anmeld