(februar) Så har SP været her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. august 2009

Mira0911

Ja så kom sp idag..  Kiggede på Julie Mira pigen... :O)
Alt er næsten som det skal være.... Hun skal have tjekket hendes ben, da hun ikke støtter på venstre ben, det hænger og flawer i luften når vi leger med hende...
Så det skal vi lige en tur til lægen med om 14 dages tid - Vi skulle lige se om det ikke blev bedre..

Hun får grød 3 gange om dagen - Efter hvert grød måltid, ca en time efter, vil hun have en flaske - HVER gang...
SP sagde at jeg skulle nøjes med at give hende 150 ml efter en grød måltid når hun kaldte på flasken - Så kunne jeg regne med at hun var lidt mere sulten, til næste grød måltid... Skal vi starte på fra idag af...

Udover det, så skal hun vænnes af med at få flaske om natten, da SP mener at hun godt kan sove 6-7 timer i streg - Som hun kunne førhen... Det gør hun ikke mere...

Hver aften, ved 23 tiden giver jeg hende en flaske vælling, som hun kan sove på til om morgen, det har virket 2 gange, ellers er jeg oppe hver nat...

Udover det er hun en super sund, rask og frisk pige...

Hun vejer 7 kg, Er 69,5 lang og ½  år og 3 dage gammel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

MoarViborg

Ej hvor dejligt Lyder til at du fik rigtig meget ud af besøget! og sikke en lang og fin pige du har dig!

Vi skal have besøg i starten af september og jeg GLÆDER mig! Synes jeg har 100 spørgsmål allerede!

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Trineviborg skriver:

Ej hvor dejligt Lyder til at du fik rigtig meget ud af besøget! og sikke en lang og fin pige du har dig!

Vi skal have besøg i starten af september og jeg GLÆDER mig! Synes jeg har 100 spørgsmål allerede!

Ja det gjorde jeg helt klart... :O) Bliver spændende med jer... Sp kommer her igen til boelprøven i Oktober...

Jeg synes der var snak om at en her i gruppen, hvis sp sagde at deres barn skulle vænnes af med at ikke sove for mange lure...

Snakkede med min sp om det, hun sagde at det havde hun ikke hørt før, hun sagde at jeg skulle endelig Julie sove det hun kunne, som hun sagde, man skal og kan ikke tvinge et barn til at være vågen hvis det er træt...

Hver sp har hver deres råd og meninger...

Håber det går over med Julie's venstre ben...

Anmeld

13. august 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Ja det gjorde jeg helt klart... :O) Bliver spændende med jer... Sp kommer her igen til boelprøven i Oktober...

Jeg synes der var snak om at en her i gruppen, hvis sp sagde at deres barn skulle vænnes af med at ikke sove for mange lure...

Snakkede med min sp om det, hun sagde at det havde hun ikke hørt før, hun sagde at jeg skulle endelig Julie sove det hun kunne, som hun sagde, man skal og kan ikke tvinge et barn til at være vågen hvis det er træt...

Hver sp har hver deres råd og meninger...

Håber det går over med Julie's venstre ben...

Dejligt din fine pige trivedes ..  Kan kun give din sp ret .. Før søren da , man skal da ikke begynde at pille ved deres lure .. Jo måske hvis de er 3 år men det er jeg faktisk også modstander af  

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Dejligt din fine pige trivedes ..  Kan kun give din sp ret .. Før søren da , man skal da ikke begynde at pille ved deres lure .. Jo måske hvis de er 3 år men det er jeg faktisk også modstander af  

Jeg vil godt nok heller ikke pille ved Julie's lure, så får jeg da først et hysterisk barn som er sur og tvær - Utilfreds!

Anmeld

13. august 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Jeg vil godt nok heller ikke pille ved Julie's lure, så får jeg da først et hysterisk barn som er sur og tvær - Utilfreds!

Lige præcis   De er jo så bitte små vores guldklumper ,,,   Hvornår gik jm til 2 portioner fast føde dagligt ??

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Lige præcis   De er jo så bitte små vores guldklumper ,,,   Hvornår gik jm til 2 portioner fast føde dagligt ??

For det meste køre vi kun 2 faste måltider, puh tror der gik ca 1 mdr efter vi var begyndt...  Jeg prøver stadig og klemme det 3. måltid ind os..

Anmeld

13. august 2009

MoarViborg

Faktisk sidder jeg med en temmelig pylret pige lige nu.. og det er fordi hendes farmand larmede så meget at han vækkede hende fra formiddagsluren da han tog på arbejde! tsk tsk! hun nåede kun at sove ½ time, men har nu en lysvågen og gnaven pige Søvnen er altså vigtig ja

Anmeld

13. august 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

For det meste køre vi kun 2 faste måltider, puh tror der gik ca 1 mdr efter vi var begyndt...  Jeg prøver stadig og klemme det 3. måltid ind os..

Ok  Så har jeg en rette snor ..

Anmeld

13. august 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Ok  Så har jeg en rette snor ..

Bøvler du også med det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.