Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyFreia skriver: Hvor er hun fin og godt at høre, at hendes lille hjerte, er som det skal være
Hvor er hun fin og godt at høre, at hendes lille hjerte, er som det skal være
ja det var virkelig en lettelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: puh ha... så blev det overstået... ja fik elna passet af min farmor og de har haft en hyggelig dag, farman på arbejde... og mig alene ind og kigge på baby og det hjerte de ikke kunne skanne ordentligt sidst... hende der skannede fredag sagde at hun ikke var bekymret overhoved.... men det var så ik det hun havde skrevet så kom ind til læge og jm, der skulle kigge på hjertet der blev jeg sgu lidt ked af at hun ik havde sagt det så vi kunne havde gjort noget mere for at min mand kunne få fri et par timer for at være med nå men efter de havde skannet længe og været meget stille... og tusinde tanker gik i gennem mit hoved, da både min morfar, og 2 morbrødre er døde af hjerte fejl, samt min sidste morbror er i medicinering for det... frikendte de lillepigens hjerte og sagde at det var lige som det skulle være og fik lige et fint billed med hjem... det fik vi nemlig ikke til md og det er stadig en lille pige
puh ha... så blev det overstået... ja fik elna passet af min farmor og de har haft en hyggelig dag, farman på arbejde... og mig alene ind og kigge på baby og det hjerte de ikke kunne skanne ordentligt sidst...
hende der skannede fredag sagde at hun ikke var bekymret overhoved.... men det var så ik det hun havde skrevet så kom ind til læge og jm, der skulle kigge på hjertet
der blev jeg sgu lidt ked af at hun ik havde sagt det så vi kunne havde gjort noget mere for at min mand kunne få fri et par timer for at være med
nå men efter de havde skannet længe og været meget stille... og tusinde tanker gik i gennem mit hoved, da både min morfar, og 2 morbrødre er døde af hjerte fejl, samt min sidste morbror er i medicinering for det...
frikendte de lillepigens hjerte og sagde at det var lige som det skulle være og fik lige et fint billed med hjem... det fik vi nemlig ikke til md
og det er stadig en lille pige
Nadia&Daniel skriver:
Kay skriver:
Nadia&Daniel skriver: Har I forresten fundet noget større?? tænker på Jer, hver gang jeg køre forbi Jer med bussen
Har I forresten fundet noget større?? tænker på Jer, hver gang jeg køre forbi Jer med bussen
Ikke endnu... vi har stadig vores 54 Kvm at hygge os på...
Kay skriver: Ikke endnu... vi har stadig vores 54 Kvm at hygge os på...
Nadia&Daniel skriver: I kommer hinanden ved
I kommer hinanden ved
ja... men rumdelingen gør at det kan lade sig gørre... også med en til... så det skal nok gå
Stort tillykke med en kommende sund og rask pige
sus1987 skriver: Stort tillykke med en kommende sund og rask pige
Mange tak... havde ikke forventet at denne skanning skulle blive så nervepirrende
Kay skriver: ja... men rumdelingen gør at det kan lade sig gørre... også med en til... så det skal nok gå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128