hjerte skanning 21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.778 visninger
25 svar
32 synes godt om
3. juni 2014

Kay

puh ha... så blev det overstået... ja fik elna passet af min farmor og de har haft en hyggelig dag, farman på arbejde... og mig alene ind og kigge på baby og det hjerte de ikke kunne skanne ordentligt sidst... 

hende der skannede fredag sagde at hun ikke var bekymret overhoved.... men det var så ik det hun havde skrevet  så kom ind til læge og jm, der skulle kigge på hjertet 

der blev jeg sgu lidt ked af at hun ik havde sagt det så vi kunne havde gjort noget mere for at min mand kunne få fri et par timer for at være med 

nå men efter de havde skannet længe og været meget stille... og tusinde tanker gik i gennem mit hoved, da både min morfar, og 2 morbrødre er døde af hjerte fejl, samt min sidste morbror er i medicinering for det... 

frikendte de lillepigens hjerte og sagde at det var lige som det skulle være  og fik lige et fint billed med hjem... det fik vi nemlig ikke til md 

og det er stadig en lille pige 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Frk.S

Ih, hvor dejligt. 

Anmeld

3. juni 2014

Kay

Frk.S skriver:

Ih, hvor dejligt. 

ja  

Anmeld

3. juni 2014

Anonymo

Hvor er det bare dejligt, tillykke med hende !

Anmeld

3. juni 2014

Kay

Daffodil skriver:

Hvor er det bare dejligt, tillykke med hende !

tak  

Anmeld

3. juni 2014

Babydrøm

Kay skriver:

puh ha... så blev det overstået... ja fik elna passet af min farmor og de har haft en hyggelig dag, farman på arbejde... og mig alene ind og kigge på baby og det hjerte de ikke kunne skanne ordentligt sidst... 

hende der skannede fredag sagde at hun ikke var bekymret overhoved.... men det var så ik det hun havde skrevet  så kom ind til læge og jm, der skulle kigge på hjertet 

der blev jeg sgu lidt ked af at hun ik havde sagt det så vi kunne havde gjort noget mere for at min mand kunne få fri et par timer for at være med 

nå men efter de havde skannet længe og været meget stille... og tusinde tanker gik i gennem mit hoved, da både min morfar, og 2 morbrødre er døde af hjerte fejl, samt min sidste morbror er i medicinering for det... 

frikendte de lillepigens hjerte og sagde at det var lige som det skulle være  og fik lige et fint billed med hjem... det fik vi nemlig ikke til md 

Hvor dejligt! 

Anmeld

3. juni 2014

Kay

Babydrøm skriver:

Hvor dejligt! 

ja er ret lættet 

Anmeld

3. juni 2014

tarkoflen

Pyha det må være en lettelse!

Dejligt at alt er godt, at l ikke skal bekymre jer om det

Anmeld

3. juni 2014

Mor til F

Kay skriver:

Hvor er hun fin  og godt at høre, at hendes lille hjerte, er som det skal være

Anmeld

3. juni 2014

Babydrøm

Kay skriver:

ja er ret lættet 

Forstår jeg godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.