Pisse nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2014

CarinaSB

Frk.S skriver:

Det skal nok gå.
Hvad skal du op i?

for dig

Jeg skal op i geografi .. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

CarinaSB

*Heidi* skriver:

Nej præcis. Og med den indstilling er du rigtig godt på vej til at kunne være mere afslappet.

vi satser på det nok skal gå :)

Anmeld

3. juni 2014

CarinaSB

Aisha skriver:

Du kan godt ! Hep hep hep.

Tak :D

Anmeld

3. juni 2014

Muffin_girl

CarinaSB skriver:

Jeg håber det lykkedes .. vi har kun 24 mins forberedelse .. det syntes jeg er meget lidt .. Men jeg kan kun gøre mit bedste .. mere kan folk ikke forlange ..

Jeg tænker også hvad andre forlanger. Men det er jo sådan set en selv ! Stol på dig selv

Anmeld

3. juni 2014

CarinaSB

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg tænker også hvad andre forlanger. Men det er jo sådan set en selv ! Stol på dig selv

Jeg vil gøre mit bedste :)

Anmeld

3. juni 2014

Masig

CarinaSB skriver:

Skal til min sidste eksamen her kl 12 .. jeg ryster, har hovede pine og kvalme ... har aller mest lyst til at melde afbud og tage ree eksamen i august ..  

Øv siger jeg bare  

Hvis du melder dig syg, så vil du bare tænke til august "hvorfor fik jeg det ikke bare overstået?" Du skal nok klare det, bare tænk på at om et par timer er det overstået og du kan ånde lettet op og slappe af... 

Når jeg skal sådan noget, hjælper det mig altid at tænke på hvad jeg skal bagefter... "jeg skal også lige huske at købe det og det", "jeg skal bare hjem og slappe af/have en kop kaffe" osv... Så falder der mere ro over kroppen 

Anmeld

3. juni 2014

Sahara82

CarinaSB skriver:

Skal til min sidste eksamen her kl 12 .. jeg ryster, har hovede pine og kvalme ... har aller mest lyst til at melde afbud og tage ree eksamen i august ..  

Øv siger jeg bare  

Var selv oppe i går, og havde det på præcis samme måde! Træk vejret rigtig godt ned i maven, og tænk på at de ikke vil dig noget ondt. De er der fordi de er interesserede i hvad du har at sige og for at udforske din viden. Det skal nok gå! Det gik heldigvis også fint for mig :-)

Anmeld

3. juni 2014

CarinaSB

Masig skriver:

Hvis du melder dig syg, så vil du bare tænke til august "hvorfor fik jeg det ikke bare overstået?" Du skal nok klare det, bare tænk på at om et par timer er det overstået og du kan ånde lettet op og slappe af... 

Når jeg skal sådan noget, hjælper det mig altid at tænke på hvad jeg skal bagefter... "jeg skal også lige huske at købe det og det", "jeg skal bare hjem og slappe af/have en kop kaffe" osv... Så falder der mere ro over kroppen 

Jamen du har fuldstændig ret .. Det er jo bare fordi at man er så pokkers nervøs .. :) jeg kan jo glæde mig over her kl 12.49 at det er overstået .. :)

Anmeld

3. juni 2014

CarinaSB

Sarah82 skriver:

Var selv oppe i går, og havde det på præcis samme måde! Træk vejret rigtig godt ned i maven, og tænk på at de ikke vil dig noget ondt. De er der fordi de er interesserede i hvad du har at sige og for at udforske din viden. Det skal nok gå! Det gik heldigvis også fint for mig :-)

jamen du har helt ret .. :) jeg må tænke positivt .. :)

Anmeld

3. juni 2014

Masig

CarinaSB skriver:

Jamen du har fuldstændig ret .. Det er jo bare fordi at man er så pokkers nervøs .. jeg kan jo glæde mig over her kl 12.49 at det er overstået ..

Lige præcis... Og det er jo lige om lidt, så kan du tage ud og købe en stor is som belønning her i varmen bagefter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.