Pisse nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.368 visninger
27 svar
1 synes godt om
3. juni 2014

CarinaSB

Skal til min sidste eksamen her kl 12 .. jeg ryster, har hovede pine og kvalme ... har aller mest lyst til at melde afbud og tage ree eksamen i august .. :( 

Øv siger jeg bare :( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

*Mor Til Albert*

CarinaSB skriver:

Skal til min sidste eksamen her kl 12 .. jeg ryster, har hovede pine og kvalme ... har aller mest lyst til at melde afbud og tage ree eksamen i august ..  

Øv siger jeg bare  

Du kan sagtens!  - Du har jo klaret de andre eksaminer, så hvorfor skulle denne her floppe... Tro på dig selv! 

Anmeld

3. juni 2014

CarinaSB

*Heidi* skriver:

Du kan sagtens!  - Du har jo klaret de andre eksaminer, så hvorfor skulle denne her floppe... Tro på dig selv! 

Det her fag er bare et jeg på ingen måder er stærk i :( Tak for dine dejlige opmuntrende ord :D

Anmeld

3. juni 2014

Muffin_girl

CarinaSB skriver:

Skal til min sidste eksamen her kl 12 .. jeg ryster, har hovede pine og kvalme ... har aller mest lyst til at melde afbud og tage ree eksamen i august ..  

Øv siger jeg bare  

Krydser fingre for dig. Det skal du nok klare. 

Anmeld

3. juni 2014

*Mor Til Albert*

CarinaSB skriver:

Det her fag er bare et jeg på ingen måder er stærk i Tak for dine dejlige opmuntrende ord

Du kan huske mere end du tror..... Giv dig god tid til at tænke dig om før du svarer, og sig gerne til lære og censor inden start, at du er nervøs...

Anmeld

3. juni 2014

CarinaSB

Aalborg_Pigen skriver:

Krydser fingre for dig. Det skal du nok klare. 

1000 tak skal du have :)

Anmeld

3. juni 2014

CarinaSB

*Heidi* skriver:

Du kan huske mere end du tror..... Giv dig god tid til at tænke dig om før du svarer, og sig gerne til lære og censor inden start, at du er nervøs...

Jeg håber det lykkedes .. vi har kun 24 mins forberedelse .. det syntes jeg er meget lidt .. :( Men jeg kan kun gøre mit bedste .. mere kan folk ikke forlange .. :)

Anmeld

3. juni 2014

*Mor Til Albert*

CarinaSB skriver:

Jeg håber det lykkedes .. vi har kun 24 mins forberedelse .. det syntes jeg er meget lidt .. Men jeg kan kun gøre mit bedste .. mere kan folk ikke forlange ..

Nej præcis. Og med den indstilling er du rigtig godt på vej til at kunne være mere afslappet.

Anmeld

3. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Du kan godt ! Hep hep hep.

Anmeld

3. juni 2014

Frk.S

Det skal nok gå.
Hvad skal du op i?

for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.