Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa, jeg har Termin d 29 Oktober med mit 2 barn
En Lille dreng
Har en lille dreng Marcus som bliver 3 år til september
Han glæder sig til lillebror kommer ud og leger med ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: TillykkeJeg venter nummer 3 i starten af oktober...Har i forvejen to drenge fra sep 2006 og 2010.
TillykkeJeg venter nummer 3 i starten af oktober...Har i forvejen to drenge fra sep 2006 og 2010.
Så har du da også dit at se til
Ved du hvad du får denne gang så?
steffie2302 skriver: Så har du da også dit at se til Ved du hvad du får denne gang så?
Okay det bliver lidt spændende at prøve den verden den er jo lidt anderledes end det du har Været van til
steffie2302 skriver: Okay det bliver lidt spændende at prøve den verden den er jo lidt anderledes end det du har Været van til
LinLin skriver: Ja - det bliver spændende at se om vi kan finde ud af det også Et tip: hvis du trykker "besvar indlæg" når du svarer nogen får de en notifikation om det
Ja - det bliver spændende at se om vi kan finde ud af det også Et tip: hvis du trykker "besvar indlæg" når du svarer nogen får de en notifikation om det
Okay tak det prøver jeg
Hvad skal hun så hedde ?
steffie2302 skriver: Okay tak det prøver jeg Hvad skal hun så hedde ?
LinLin skriver: Hun skal hedde Lia mine drenge hedder David og Adam...Har I fundet navn?
Hun skal hedde Lia mine drenge hedder David og Adam...Har I fundet navn?
Nårh det er meget sødt
Hvor kommer du fra i landet
steffie2302 skriver: Nårh det er meget sødt Hvor kommer du fra i landet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128