mega billedspam - så er i advaret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. august 2009

Susan1978

man har vel ferie og børnefri dag og hvad andet end at berige jer med billeder skal natten bruges til.   så i får lige lidt fra sommerferien vi har holdt de her snart 14 dage

5 august, jeg lavede kage til min søster og Ea havde legekammerat besøg som vi havde hentet fra børnehaven
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Susan1978

1 august var vi en tur på fyn ved Egeskov slot. Mormor og morfar som passede Jason endte med også at komme efter.

Anmeld

13. august 2009

Susan1978

nå det blev lige lidt rodet alligevel.
her er lidt fra 5 august om aftenen til min søsters fødselsdag, hvor hendes kæreste friede til hende, foran os alle samme. Det var en super overraskelse.

Anmeld

13. august 2009

Susan1978

og en masse fra vores tur op til Farfar igår. Det var igennem en helt fantastisk dag. vejret var skønt og holdt tørt, vi sad udenfor hele dagen og bare snakkede og ungerne hyggede sig. Vi var på frugt rov i farfars have og gik tur rundt om den sø han boede op ad. og tildsidst gik der sport i at fange dræbersnegle.
det lød så sjovt når Emil skulle sige dræber snegl , det kunne uden tvivl forveksles med når han siger : jeg elsker dig.

Anmeld

13. august 2009

Tynen

Weeeee! Sikke en masse gode sommerbilleder!! 
Ihh! Jeg vil altså også giftes!!

Men Susan - Burde du ikke lave noget heeeelt andet end at sidde og underholde os på den tid af natten

Anmeld

13. august 2009

Lene76

holda k en masse dejlige billeder ser rigtig udtil at i har hygget
....... hva med din KÆRESTE sku han ik snart fri til dig.....

Endnu engang Tak for kigget, dejlige billeder

Anmeld

13. august 2009

linemus

Jaaah, en masse dejlige billeder. Elsker at kigge billeder og følge med i hvad I laver, så bliv endelig ved med at spamme Det ser ud til, I har hygget jer rigtig meget. Dejlige børnebilleder

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.