Ikke ømme bryster mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Åh!! Alle de bekymringer!! Har lige testet flot positiv her til morgen. Se evt. min anden tråd "Jeg vil gerne vise jer noget" 

Nå men igår var min bryster ikke ømme mere  Og heller ikke idag. De har de ellers været indtil igår. Hvad skal det betyde?? Er den lille mon gået til også selvom jeg har testet så flot positivt?? Jeg har stadig en øget sultfornemmelse og jeg er så oppustet at jeg ikke kan lukke min bukser mere. Er 5+1 eller 5+2 idag. I min sidste graviditet med min datter holdt mine bryster også op med at være ømme men det var i uge 9. 

Er der nogen der har prøvet det samme og fået en rask og sund baby ud af det?

Med vores første barn voksede jeg to skåle over natten og besluttede mig for at tage en test
Med lillesøster havde jeg ondt i brysterne et par dage og så gik det over. Og jeg er lige gået på barsel med hende i går, så jeg regner da med at jeg er gravid, ellers er jeg i hvert fald lidt bekymret og den voksende mave, mælken i brysterne og sparkene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Med vores første barn voksede jeg to skåle over natten og besluttede mig for at tage en test
Med lillesøster havde jeg ondt i brysterne et par dage og så gik det over. Og jeg er lige gået på barsel med hende i går, så jeg regner da med at jeg er gravid, ellers er jeg i hvert fald lidt bekymret og den voksende mave, mælken i brysterne og sparkene 

Hi hi  Dejligt at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.