Ikke ømme bryster mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.962 visninger
11 svar
2 synes godt om
2. juni 2014

Anonym trådstarter

Åh!! Alle de bekymringer!! Har lige testet flot positiv her til morgen. Se evt. min anden tråd "Jeg vil gerne vise jer noget" 

Nå men igår var min bryster ikke ømme mere  Og heller ikke idag. De har de ellers været indtil igår. Hvad skal det betyde?? Er den lille mon gået til også selvom jeg har testet så flot positivt?? Jeg har stadig en øget sultfornemmelse og jeg er så oppustet at jeg ikke kan lukke min bukser mere. Er 5+1 eller 5+2 idag. I min sidste graviditet med min datter holdt mine bryster også op med at være ømme men det var i uge 9. 

Er der nogen der har prøvet det samme og fået en rask og sund baby ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

stjernehimmel

Jeg har lige haft et par dage hvor brysterne ikke har skabt sig... det behøver slet ikke være tegn på der er noget galt... Mit er netop vendt tilbage MED kvalmen som ledsager.

du kan vente nogle dage og så teste igen, og se om testen er betydeligt mindre positiv.. men tror nu ikke der er noget galt,....

2 graviditeter behøver slet ikke være det samme begge gange :-)

Tillykke med spiren...

Anmeld

2. juni 2014

Pinkrose

Tror ikke du skal tænke så meget over det om de er ømme eller ej, det er forskelligt fra graviditet til graviditet.

Jeg havde det kun helt i starten og så da jeg var 7 mdr henne igen

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg har lige haft et par dage hvor brysterne ikke har skabt sig... det behøver slet ikke være tegn på der er noget galt... Mit er netop vendt tilbage MED kvalmen som ledsager.

du kan vente nogle dage og så teste igen, og se om testen er betydeligt mindre positiv.. men tror nu ikke der er noget galt,....

2 graviditeter behøver slet ikke være det samme begge gange :-)

Tillykke med spiren...

Har lige tjekket min profil igennem for gamle indlæg jeg lavede dengang jeg var 6+5 henne med min datter og der skrev jeg præcis at jeg var så bange for at noget var galt fordi mine bryster ikke var ømme mere og hvad fik jeg ud af det  En dejlig datter. Så håber på at der ikke er noget galt!

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Tror ikke du skal tænke så meget over det om de er ømme eller ej, det er forskelligt fra graviditet til graviditet.

Jeg havde det kun helt i starten og så da jeg var 7 mdr henne igen

Så ømheden forsvandt også ved dig?

Anmeld

2. juni 2014

Bak

Anonym skriver:

Åh!! Alle de bekymringer!! Har lige testet flot positiv her til morgen. Se evt. min anden tråd "Jeg vil gerne vise jer noget" 

Nå men igår var min bryster ikke ømme mere  Og heller ikke idag. De har de ellers været indtil igår. Hvad skal det betyde?? Er den lille mon gået til også selvom jeg har testet så flot positivt?? Jeg har stadig en øget sultfornemmelse og jeg er så oppustet at jeg ikke kan lukke min bukser mere. Er 5+1 eller 5+2 idag. I min sidste graviditet med min datter holdt mine bryster også op med at være ømme men det var i uge 9. 

Hop op og fald ned på det Ingen grund til bekymring, det er helt normalt Tillykke med graviditeten

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Hop op og fald ned på det Ingen grund til bekymring, det er helt normalt Tillykke med graviditeten

Puha ja. Men der skal snart ingenting til før bekymringerne kommer  

Anmeld

2. juni 2014

Pinkrose

Anonym skriver:

Så ømheden forsvandt også ved dig?

Ja det gjorde den

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Ja det gjorde den

Ok. Så er jeg mere rolig 

Anmeld

2. juni 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det skal du ikke lægge noget i. Symptomerne kan komme og gå, og det er ikke en must at skulle have ømme bryster. Jeg havde ømme bryster kort tid, og det var det.

Ved godt det er svært ikke at analysere, men tror du kan være helt rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.