Bleer str 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2014

L&V

Albertsen92 skriver:

Hvor længe brugte jeres børn str 4 i bleer?
Jeg køber en masse, når der er rigtig gode tilbud, og ved ikke hvor mange str 4 jeg kan "tillade" mig at købe

Min søn brugte str 4 i 2mdr ca han er 11mdr og min datter har brugt dem i næsten 1år hun er knap 3år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Sara.

Min søn på 4 sover med ble.... han bruger str 4

Anmeld

1. juni 2014

AnthonsMor

Albertsen92 skriver:

Jeg køber en masse, når der er rigtig gode tilbud, og ved ikke hvor mange str 4 jeg kan "tillade" mig at købe

Min søn skiftede op da han var..... ja vel omkring 5-6 måneder, han er 14 måneder nu og bruger dem stadig

Anmeld

2. juni 2014

FamilenStorm

Vi bruger bleerne fra Rema og bassen bruger str 5.. Han er 18 mdr nu og vil tro han har brugt dem siden han ca har været 1 års tid..

Anmeld

2. juni 2014

EAF

Min er 4.5 år og bruger ble om natten, str. 4 men burde bruge str. 5 , da de er lidt for små - men min mand har købt forkert denne gang. 

Anmeld

2. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Min "lille" pige på knap 8 mdr har brugt str 5 i 2 mdr efterhånden. Hun har også nogle gode lårbasse og mave så for det ikke strammer. Vi snakker lidt om at bruge en 6 om natten, men indtil videre går en str 5, så vi brugte ikke str. 4 ret længe, men håber hun bliver i str 5 i et langt stykke tid, så dem har jeg også købt stort ind af 

Anmeld

2. juni 2014

Mathilde

Vi nåede kun til str. 4 før vores pige stoppede med ble 

Anmeld

2. juni 2014

FogL

Albertsen92 skriver:

Min er 2 år, 3 måneder og vejer vel 13 kg. Hun har brugt str 4 i godt halvandet år. Men skal også op i 5 nu, hvis ikke an kan få 4+ i dk?

Anmeld

2. juni 2014

mommy1991

Albertsen92 skriver:

Leander var/er en stor baby, så han kom allerede i str. 5 ved 5 mdrs alderen Egentlig går de jo fra 12 kg, og det vejer han egentlig stadigvæk ikke, men han har store lår, så de passer ham helt klart bedre end str. 4..  

Anmeld

2. juni 2014

Albertsen92

Tak for svar alle sammen
Der er meget forskel kan jeg se. Hun bruger stadig str 3, men skal til og op i str 4, når hun har brugte sidste str 3 op.
Hun vejer ca 8 kg (7 mdr). Så tror hun kommer til at bruge str 4 i noget tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.