Bleer str 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.983 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. juni 2014

Albertsen92

Hvor længe brugte jeres børn str 4 i bleer?
Jeg køber en masse, når der er rigtig gode tilbud, og ved ikke hvor mange str 4 jeg kan "tillade" mig at købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Annemette07

Albertsen92 skriver:

Jeg køber en masse, når der er rigtig gode tilbud, og ved ikke hvor mange str 4 jeg kan "tillade" mig at købe

Vores har indtil videre brugt det i ca 2-3 måneder, og han bliver 8 måneder her den 15, og tror ikk vi skal skifte foreløbelig(ved det dog ikke helt da han har store lårbasser ;-) )

Anmeld

1. juni 2014

Misser1989

Min søn på knap 18 mdr. Bruger stadig str. 4 i bleer nede i vuggestuen. Hjemme bruger vi en str 5

Anmeld

1. juni 2014

Masig

Vores dreng bliver 2 år til juli og bruger stadig str. 4...

Anmeld

1. juni 2014

JH12

Er ikke helt sikker men mener kun hun brugte det et halvt års tid..
Hun er lige blevet 2 og bruger str 6 om dagen og 7 om natten..

Anmeld

1. juni 2014

Victoria2013

Tror vi skiftede til str. 5 da hun var ca. 10½ mdr... ifølge "kilo" angivelserne skulle hun stadig kun bruge str 4, men str. 5 sidder altså bare bedre på hende - str. 4 var begyndt at stramme ved lårene, så meget at der var røde mærker når man skiftede ble - det kan ikke have været rart... 

Har også en halv regel om, at når hun har lidt tynd mave og kan skide sig selv op af ryggen udover bleen, så er det på tide at skifte ble-størrelse. Den regel har vi brugt før og den passer som regel meget godt...

Anmeld

1. juni 2014

ano14316

Str 4 kan de ofte bruge rigtig længe..  f.eks. har man ikke str 5 på de sygehuse jeg har været på, der er det str 4 og 6, min søn på 2,5 bruger str 6.

Men kig evt på kg. Og se hvad jeres barn vejer... 

Og så kan man vel bytte dem til et nr stører. 

Anmeld

1. juni 2014

liten-mamma

Albertsen92 skriver:

Min datter har brugt str. 4 i et halvt års tid og der går nok længe før hun skal op i en str. 5

Anmeld

1. juni 2014

TbCp

Min søn er 2,5 år og er stadig i str 4, men han er også en splejs

Anmeld

1. juni 2014

Sahara82

Albertsen92 skriver:

Min søn har snart brugt str 4 i et år, så køb løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.