boligstøtte og delvist friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MoartilMarc skriver:

Den er alt for forvirrende,
Jeg har også min tvivl da vi også har en rimelig ny bil som jo også er dyr i lån osv

Boligstøtte og friplads har da intet med jeres billån at gøre - måske misforstår jeg dig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Mama11

MoartilMarc skriver:

Synes godt nok det er svært og finde ud af det med om vi kan få delvist friplads til bassen og boligstøtte når jeg starter i skole. eller om min kæreste tjener alt for meget.

min kæreste får omkring 16000kr udbetalt hver måned og jeg vil få omkring 7000kr udbetalt hver måned når jeg kommer på elevløn.

Når du søger om friplads og boligstøtte skal du huske at trække ATP og arbejdsmarkedsbidrag fra når du regner lønnen ud før skat

Anmeld

1. juni 2014

MoartilMarc

Marts<3 skriver:

Ja det er surt... Men det blir bedre når du er udlært og skal til at tjene lidt mere...

Ja der bare lige over 5 år til

Anmeld

1. juni 2014

MoartilMarc

Mor og meget mere skriver:

Boligstøtte og friplads har da intet med jeres billån at gøre - måske misforstår jeg dig? 

Nej men om de kan finde på at sige vi må sælge bilen for at få de flere penge om måneden

Anmeld

1. juni 2014

MoartilMarc

Prinsesse2009 skriver:

Når du søger om friplads og boligstøtte skal du huske at trække ATP og arbejdsmarkedsbidrag fra når du regner lønnen ud før skat

Tror jeg han har gjort.

Anmeld

1. juni 2014

Mama11

MoartilMarc skriver:

Tror jeg han har gjort.

Okay for det er omkring 19000 om året ved mig så det er jo alligevel en del og trække fra , for tror man skal over 490000- 500000 for ikke at kunne få støtte , mener jeg

Anmeld

1. juni 2014

MoartilMarc

Prinsesse2009 skriver:

Okay for det er omkring 19000 om året ved mig så det er jo alligevel en del og trække fra , for tror man skal over 490000- 500000 for ikke at kunne få støtte , mener jeg

Han tjener over 300.000kr om året

Anmeld

1. juni 2014

Mama11

MoartilMarc skriver:

Han tjener over 300.000kr om året

Okay men hvis du ikke tjener så meget og man trækker ATP og AM fra lønnen burde i altså kunne få delvis støtte

Anmeld

2. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MoartilMarc skriver:

Vi har regnet det ud. Vi kan ikke få noget da min kæreste tjener for meget

Anmeld

2. juni 2014

MoartilMarc

Prinsesse2009 skriver:

Okay men hvis du ikke tjener så meget og man trækker ATP og AM fra lønnen burde i altså kunne få delvis støtte

Vi kan få meget lidt støtte i dagpleje, men boligstøtte kan vi ikke ifølge bergener. Men tror jeg går på kommunen når det er jeg ryger på elevløn, så de kan gøre det. Ellers kommer vi aldrig ud af denne her lejlighed,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.