boligstøtte og delvist friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2014

MoartilMarc

serinasmor skriver:

men vi andre kan ikke svare dig på det med så få oplysninger

Det bedste bud er at ringe til kommunen som måske vil hjælpe med at lave en beregning ..

men det er de samme oplysninger du skal bruge for at søge som for at beregne ... så hvis beregneren er forvirrende skal du regne med at skulle have hjælp til at udfylde ansøgningen..

Min kæreste siger man ikke kan regne med den beregner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

serinasmor

MoartilMarc skriver:

Det er heller ikke sikkert ... men derfor er det stadig de samme oplysninger du skal videregive når du skal søge

Anmeld

1. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MoartilMarc skriver:

Det kan man heller ikke helt 100%, men den kan give et meget godt billede af hvad man kan forvente at få. 

Jeg regnede ud med beregneren at jeg kunne få ca 1000 kr i boligstøtte, og er endt med at få 760 kr om måneden. Så hvis man tager det med et gran salt, +- et par 100 kr er den udemærket at bruge alligevel. 

Anmeld

1. juni 2014

MoartilMarc

serinasmor skriver:

Det er heller ikke sikkert ... men derfor er det stadig de samme oplysninger du skal videregive når du skal søge

Nu fik vi det gjort og ganske rigtig kunne vi ikke få noget

Anmeld

1. juni 2014

MoartilMarc

TanyaGR skriver:

Det kan man heller ikke helt 100%, men den kan give et meget godt billede af hvad man kan forvente at få. 

Jeg regnede ud med beregneren at jeg kunne få ca 1000 kr i boligstøtte, og er endt med at få 760 kr om måneden. Så hvis man tager det med et gran salt, +- et par 100 kr er den udemærket at bruge alligevel. 

Vi fik regnet det ud nu.

Anmeld

1. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MoartilMarc skriver:

Min kæreste tjener 26000kr før skat sådan ca. Og jeg vil tjene omkring 10.000kr før skat når jeg kommer på elevløn.

Da vi i sin tid skulle udfylde en ansøgning omkring delvis friplads skulle vi udfylde hvad vi tjener før skat. De kigger ikke på udgifter. Men hvis du synes kommunens betegner er forvirrende kan du ringe og spørge eller bare udfylde skemaet, sende ind og vent på svar 

Anmeld

1. juni 2014

Marts<3

Vi er begge på dagpenge og vi for intet boligstøtte og kun 800kr i friplads... Så regn ikke med at få noget. Din kæreste tjener for meget...

Anmeld

1. juni 2014

MoartilMarc

mor:) skriver:

Da vi i sin tid skulle udfylde en ansøgning omkring delvis friplads skulle vi udfylde hvad vi tjener før skat. De kigger ikke på udgifter. Men hvis du synes kommunens betegner er forvirrende kan du ringe og spørge eller bare udfylde skemaet, sende ind og vent på svar 

Vi har regnet det ud. Vi kan ikke få noget da min kæreste tjener for meget

Anmeld

1. juni 2014

MoartilMarc

Marts<3 skriver:

Vi er begge på dagpenge og vi for intet boligstøtte og kun 800kr i friplads... Så regn ikke med at få noget. Din kæreste tjener for meget...

Ja vi har regnet det ud og vi kan ikke. Så vi kan ikke rigtig sidde i denne her lejlighed da huslejen også lige stiger til 7400kr

Anmeld

1. juni 2014

Marts<3

MoartilMarc skriver:

Ja vi har regnet det ud og vi kan ikke. Så vi kan ikke rigtig sidde i denne her lejlighed da huslejen også lige stiger til 7400kr

Ja det er surt... Men det blir bedre når du er udlært og skal til at tjene lidt mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.