Anonym skriver:
Hejsa
Nok skørt jeg skriver anonymt, men det er sikkert et dumt spørgsmål
Jeg har tænkt på om man kan købe en alm. tremmeseng, der kan indstilles i to højder, og så fjerne den ene side, og så stille den op af ens egen seng = en bedside crib eller kan det slet ik lade sig gøre?
Ja, det kan man. Vi købte den billigeste fra Ikea. Man kan ikke bare fjerne siden, men vi savede alle tremmerne af, så den var helt åben i den ene side, og så bandt vi den fast til vores dobbeltseng (bare for at være sikker på at den ikke skred ud i løbet af natten). Der kom et lille mellemrum mellem der hvor min madras stopper og der hvor tremmesengs-madrassen starter. Der lagde vi et håndklæde ned, men lagen hen over. Nå baby blev større kunne baby nemt trille far sin egen seng over i min. Vi brugte den til to børn. Da vi skulle have nummer tre, flyttede vi og vores nye soveværelse var mindre end det gamle. Derfor var der ikke helt plads til en tremmeseng og vi købte derfor en beside-seng (den hed noget andet, det var den dyre model vi købte, til tvillinger, for at få den lidt breddere). Den var vi også glade for, men det med tremmesengen fungere lige så godt.
Anmeld