Tremmeseng - bedside crib

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.500 visninger
27 svar
15 synes godt om
31. maj 2014

Anonym trådstarter

Hejsa  

Nok skørt jeg skriver anonymt, men det er sikkert et dumt spørgsmål  

Jeg har tænkt på om man kan købe en alm. tremmeseng, der kan indstilles i to højder, og så fjerne den ene side, og så stille den op af ens egen seng = en bedside crib eller kan det slet ik lade sig gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

mor88

Anonym skriver:

Hejsa  

Jeg har tænkt på om man kan købe en alm. tremmeseng, der kan indstilles i to højder, og så fjerne den ene side, og så stille den op af ens egen seng = en bedside crib eller kan det slet ik lade sig gøre? 

Prøv og google "ikeahackers bedside crib" tror mange bruger den tremmeseng fra Ikea der hedder "Sniglar"

Anmeld

31. maj 2014

Disarobi

Det trick har vi brugt og det fungerer fint. Nu er sønnike 6 1/2 mdr og siden er nu blevet sat på igen da han MOSLER big time

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Anonym skriver:

Hejsa  

Jeg har skrevet og spurgt omkring en bedside crib og der er en i tråden som har lagt et billede op, hvor de har brugt en tremmeseng fra ikea, så kan du se hvordan

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Bihsberg skriver:

Det trick har vi brugt og det fungerer fint. Nu er sønnike 6 1/2 mdr og siden er nu blevet sat på igen da han MOSLER big time

Lyder godt

Har I gjort som her:

http://www.ikeahackers.net/2012/02/sniglar-crib-co-sleeper.html

Eller har I bare fjernet den ene side og så sat den på igen?  Uden at skære mm. i tremmesengen?  

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Prøv og google "ikeahackers bedside crib" tror mange bruger den tremmeseng fra Ikea der hedder "Sniglar"

Tak har lige set det, smart Men havde håbet man måske bare kunne fjerne den ene side og så sætte den på igen  

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Jeg har skrevet og spurgt omkring en bedside crib og der er en i tråden som har lagt et billede op, hvor de har brugt en tremmeseng fra ikea, så kan du se hvordan

Tak det ser super smart ud, på den måde de har gjort det  

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Bihsberg skriver:

Tror du man kan gøre det med alle tremmesenge, bare bunden kan indstilles i to højder?  

Er nemlig faldet for den her:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248529/ 

Anmeld

31. maj 2014

Disarobi

Anonym skriver:

Tror du man kan gøre det med alle tremmesenge, bare bunden kan indstilles i to højder?  

Uden at være sikker, så tror jeg man skal vælge en tremmeseng hvor man kan sænke bunden helt og tage den ene side af (med henblik på når de bliver store nok til selv at kravle i seng)
På den slags tremmeseng er der nemlig et smalt sidestykke der skal sættes på i bunden for at gøre sengen stabil. Det er den nemlig ikke når man bare tager den ene side af!
Vi købte sådan en, satte det lille sidestykke på i bunden og hævede så sengebunden så det passede med vores seng, havde snakket om at surre det hele sammen men det stod stabilt nok så det fik vi aldrig gjort ser lige om jeg kan finde er billede af vores seng...

Anmeld

31. maj 2014

Disarobi

Anonym skriver:

Den her har vi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.