update på min intuition

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

LinLin

Kay skriver:

Ikke når vi har meldt ferie og det er også en go times kørsel hver vej 

Det kan de altså ikke nægte! I hvert fald ikke når det ikke er i forbindelse med sampasning!...

(Og selv der kan de ikke nægte hvis der står nogle der virkeligt har brug for pasning)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Det kan de altså ikke nægte! I hvert fald ikke når det ikke er i forbindelse med sampasning!...

(Og selv der kan de ikke nægte hvis der står nogle der virkeligt har brug for pasning)

Nej ved jeg godt... er selv pædagog, men ved også at de fordi der er meldt ferie giver personale fri og ved hvor irriterende det er når folk kommer med de børn der er meldt ferie og der pludselig er flere børn end der er meldt til, så der er færre hænder... 

Men det bliver sidste udvej hvis det er 

Anmeld

31. maj 2014

LinLin

Kay skriver:

Nej ved jeg godt... er selv pædagog, men ved også at de fordi der er meldt ferie giver personale fri og ved hvor irriterende det er når folk kommer med de børn der er meldt ferie og der pludselig er flere børn end der er meldt til, så der er færre hænder... 

Men det bliver sidste udvej hvis det er 

Nu er der nok ikke mange der har fri i uge 23.... (Jo, torsdag) så de må da lige klare hende også et par timer een dag

- er også pædagog

Anmeld

31. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Nu er der nok ikke mange der har fri i uge 23.... (Jo, torsdag) så de må da lige klare hende også et par timer een dag

- er også pædagog

De har lukket torsdag og fredag i den uge så ved flere havde bet om fri de tre dage da det er de "billig" ferie uge

Anmeld

31. maj 2014

LinLin

Kay skriver:

De har lukket torsdag og fredag i den uge så ved flere havde bet om fri de tre dage da det er de "billig" ferie uge

Har da aldrig hørt om at en institution har lukket dagen(E) efter grundlovsdag...?! Fredagen efter kr. Himmelfartsdag, jo

Håber du finder en løsning!

Jeg var i øvrigt selv til både hjertescanning og md... Det skal nok gå fint!!!

Anmeld

31. maj 2014

Happiness

Kay skriver:

Ja... den er slået helt fejl denne gang... md i dag sagde også at vi venter en lille pige  

Så det må jeg jo så prøve at tro på... har ingen fine billeder at vise... da den lille pige lå helt forkert hele tiden... så jeg skal der ind igen på tirsdag hvor jeg forhåbentlig får billeder med hjem... men på tirsdag kan min mand ikke komme med fordi han er på job... og jeg skal lidt desperat prøve at finde en pasningsløsning da min datter der bliver 2 til august er meldt ferie i vuggestuen hele ugen da vi passer hus og hund for mine forældre i Gilleleje...

Det er Herlev du skal på ik? Hvis du ikke kan finde en løsning, kan du sætte hende af her Hun kender mig jo ikke, men ved ikke hvordan hun takler det? Jeg er i hvertfald hjemme. Har jo alt, så du skal ikke slæbe noget med...

Du kan jo sende en besked hvis det er.

Anmeld

31. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Har da aldrig hørt om at en institution har lukket dagen(E) efter grundlovsdag...?! Fredagen efter kr. Himmelfartsdag, jo

Håber du finder en løsning!

Jeg var i øvrigt selv til både hjertescanning og md... Det skal nok gå fint!!!

Det er en selvejnet så de har nogle andre regler eller færde regler at forholde sig til  fordele og ulemper men vi er glade for den

Anmeld

31. maj 2014

Kay

Happiness skriver:

Det er Herlev du skal på ik? Hvis du ikke kan finde en løsning, kan du sætte hende af her Hun kender mig jo ikke, men ved ikke hvordan hun takler det? Jeg er i hvertfald hjemme. Har jo alt, så du skal ikke slæbe noget med...

Du kan jo sende en besked hvis det er.

Tak skal lige havde fat i hendes Olle når hun kommer hjem fra ferie i morgen hun plejer at takle nye mennesker rigtig godt hun ligner sin mor :p

Anmeld

1. juni 2014

Eliza

Ej hvor bittert at manden skal jobbe.
Så må vi håbe hun ligger bedre tirsdag.
Hvor skal du scannes? Og hvad tid??

Anmeld

1. juni 2014

Kay

Eliza skriver:

Ej hvor bittert at manden skal jobbe.
Så må vi håbe hun ligger bedre tirsdag.
Hvor skal du scannes? Og hvad tid??

Herlev kl 10.30 ja men har en føling af at hun ligger meget på den måde, da jeg tit mærker spark lang nede man skal næsten "ind under" maven for at mærke dem... og det jeg mærker øverst er mest en stor flade der bevæger sig... ved ikke om det giver mening 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.