update på min intuition

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
23 svar
7 synes godt om
30. maj 2014

Kay

Ja... den er slået helt fejl denne gang... md i dag sagde også at vi venter en lille pige  

Så det må jeg jo så prøve at tro på... har ingen fine billeder at vise... da den lille pige lå helt forkert hele tiden... så jeg skal der ind igen på tirsdag hvor jeg forhåbentlig får billeder med hjem... men på tirsdag kan min mand ikke komme med fordi han er på job... og jeg skal lidt desperat prøve at finde en pasningsløsning da min datter der bliver 2 til august er meldt ferie i vuggestuen hele ugen da vi passer hus og hund for mine forældre i Gilleleje...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

LinLin

Kay skriver:

Ja... den er slået helt fejl denne gang... md i dag sagde også at vi venter en lille pige  

Så det må jeg jo så prøve at tro på... har ingen fine billeder at vise... da den lille pige lå helt forkert hele tiden... så jeg skal der ind igen på tirsdag hvor jeg forhåbentlig får billeder med hjem... men på tirsdag kan min mand ikke komme med fordi han er på job... og jeg skal lidt desperat prøve at finde en pasningsløsning da min datter der bliver 2 til august er meldt ferie i vuggestuen hele ugen da vi passer hus og hund for mine forældre i Gilleleje...

Dejligt med veloverstået md
(træls du ikke havde ret )

Mht pasning så kan du vel godt sige til hendes vs at hun kommer nogle timer een dag?

Anmeld

30. maj 2014

Mor til F

Tillykke med prinsessen i maven

Anmeld

31. maj 2014

Kay

LinLin skriver:

Dejligt med veloverstået md
(træls du ikke havde ret )

Mht pasning så kan du vel godt sige til hendes vs at hun kommer nogle timer een dag?

Ikke når vi har meldt ferie og det er også en go times kørsel hver vej 

Anmeld

31. maj 2014

Kay

BabyFreia skriver:

Tillykke med prinsessen i maven

Mange tak 

Anmeld

31. maj 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Kay skriver:

Ikke når vi har meldt ferie og det er også en go times kørsel hver vej 

De kan altså ikke nægte at hun må komme - der er pasningsgaranti og du betaler jo for pladsen 

//Mette

Anmeld

31. maj 2014

Kay

MKBP skriver:

De kan altså ikke nægte at hun må komme - der er pasningsgaranti og du betaler jo for pladsen 

//Mette

Ja ved det men det bliver sidste udvej hvis det er... for det passer med at hun når at skal sove og så skal jeg sidde og vente på det når vi skal køre så langt

Anmeld

31. maj 2014

Christine

Kay skriver:

Her er min intuition forkert i 100% af 3 tilfælde 

Tillykke med en lille pige!

Får du en ny tid fordi de ikke kunne undersøge hjerte mv. ordentligt?

Anmeld

31. maj 2014

Kay

Christine skriver:

Her er min intuition forkert i 100% af 3 tilfælde 

Tillykke med en lille pige!

Får du en ny tid fordi de ikke kunne undersøge hjerte mv. ordentligt?

Ja hjertet slog fint men hun kunne ikke skanne det hele vejen rundt og vi kunne slet ikke se ansigtet på hende så derfor har jeg fået ny tid på tirsdag... og min mand kan desværre ikke få fri, så skal alene der ind 

Anmeld

31. maj 2014

LilleChelle

Kay skriver:

Tillykke med din kommende prinsesse  

Her har min intuition været rigtig begge gange - første gang var jeg sikker på det blev en dreng, det gjorde det. Og her anden gang var jeg ret sikker på en pige, og scanningerne viser det er en pige :p 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.